
Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar E Type
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Type
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Type
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Type
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Type
- 1965 Jaguar XKE
1959 Jaguar XK150 Roadster
1959 Jaguar XK150 Roadster był ostateczną wersją oryginalnego XK120. Prezentując udoskonalenia wnętrza, w tym deskę z owiniętą skórą i większą przestrzeń w kokpicie, Jaguar XK150 Roadster skonfrontował się z wymaganiami rynku amerykańskiego. Ciało XK150 Roadster również zostało odnowione. XK150 jako pierwszy zaoferował hamulce tarczowe Dunlopa. Te dyski wykazały ich wartość w wielu wygranych Jaguarów Le Mans.
Chcesz kupić klasycznego Jaguara?
XK150 został po raz pierwszy wprowadzony na rynek jako Coupe i Cabriolet. Roadster powrócił do składu po 9 miesiącach. Jeśli myślisz o zakupie 1959 Jaguar XK150 Roadster, ER Classics ma kilka wskazówek, którymi możesz się z nami podzielić. Nierzadko można znaleźć 1959 Jaguar XK150 Roadsters z opcją mocy 210, ponieważ wielu kupujących zdecydowało się na tę opcję. Inną popularną opcją była automatyczna skrzynia biegów. Pamiętaj o tych specjalnych funkcjach. Podczas gdy wzrost hp często dodaje wartość, automatyczna transmisja faktycznie zmniejsza wartość przez większość czasu. Nie zapomnij zapytać, czy sprzedawca posiada dokumentację dotyczącą historii, konserwacji i rekultywacji.