
Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Terenówka
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Terenówka
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Terenówka
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Terenówka
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Terenówka
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Terenówka
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Terenówka
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1954 Jaguar XK140 Terenówka
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1955 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Terenówka
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1956 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Terenówka
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1957 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Terenówka
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1957 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1958 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Terenówka
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1959 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Terenówka
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1960 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Terenówka
- 1961 Jaguar E Typ
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1961 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Terenówka
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Typ
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Typ
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Typ
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Typ
- 1965 Jaguar XKE
1952 Jaguar XK120
XK120 nigdy nie miał być modelem produkowanym seryjnie. W chwili jej odsłonięcia w 1948 r. Jaguar miał silnik, który chciał zadebiutować, ale duży sedan, na który był przeznaczony, nie był gotowy. Ten samochód, Jaguar MK VII pojawił się później w 1950 roku. W międzyczasie, w desperackiej próbie wzbudzenia emocji, zaprojektowano samochód XK Open 2 Seater Super Sports. Później nazwany XK120 ze względu na prędkość maksymalną 120 mil na godzinę, Super Sports został zaprojektowany jako samochód pokazowy na 1948 Motor Show. Korzystanie ze skróconej wersji podwozia zaprojektowanej dla MK VII i zupełnie nowego Jaguar Silnik XK, XK120 szybko zwrócił na siebie uwagę.
Chce kupić klasykę Jaguar?
Kurs Jaguar XK120 był natychmiastową sensacją. Został przeprojektowany ze stali, a nie z oryginalnego aluminiowego korpusu, dzięki czemu można go było produkować na linii produkcyjnej. 1952 Jaguar XK120 był dostępny jako Roadster i coupe ze stałą głowicą (FHC). Dziś oba te modele są bardzo poszukiwane.