Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Terenówka
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Terenówka
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Terenówka
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Terenówka
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Terenówka
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Terenówka
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Terenówka
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1954 Jaguar XK140 Terenówka
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1955 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Terenówka
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1956 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Terenówka
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1957 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Terenówka
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1957 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1958 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Terenówka
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1959 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Terenówka
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1960 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Terenówka
- 1961 Jaguar E Typ
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1961 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Terenówka
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Typ
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Typ
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Typ
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Typ
- 1965 Jaguar XKE
1948 Jaguar XK120
1948 Jaguar XK120 został zaprezentowany na targach motoryzacyjnych w Londynie w październiku 1948 roku. Ten luksusowy samochód sportowy miał wszystko; niewiarygodnie mocne podwozie, silnik, z którego każdy kierowca wyścigowy Grand Prix byłby dumny, i jedne z najbardziej atrakcyjnych stylizacji. Był to nie tylko pierwszy silnik wydany przez Jaguar; był to pierwszy na świecie masowo produkowany silnik z dwoma górnymi wałkami rozrządu i półkulistymi komorami spalania. Taki silnik dotychczas widywano tylko w bardzo drogich samochodach wyścigowych. W stanie osiągnąć 120 mil na godzinę, 1948 Jaguar był najszybszym samochodem swoich czasów. Z zamiarem wyprodukowania zaledwie kilkuset samochodów, pierwsza seria produkcyjna Jaguar XK 120 oferował modele z nadwoziem aluminiowym, ale ogromne zapotrzebowanie skłoniło Williama Lyonsa do wprowadzenia roadstera do dalszej produkcji, a także przestawienia nadwozia na tłoczoną stal.
Chce kupić klasykę Jaguar?
Jeśli rozważasz zakup Jaguar XK120 1948, pierwsze 242 ręcznie budowane samochody z aluminiowym nadwoziem są bardzo poszukiwane ze względu na ich rzadkość. Ogólnie rzecz biorąc, Jaguar XK120 był dostępny w 2 wersjach kabrioletów: Roadster, który został oznaczony jako OTS w Ameryce dla Open Two Seater, oraz Drophead Coupe od 1953. Od 1951 dostępny był również Fixed Head Coupe.