
Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar E Type
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Type
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Type
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Type
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Type
- 1965 Jaguar XKE
1948 Jaguar XK120
1948 Jaguar XK120 został wprowadzony na październikowym 1948 London Motor Show. Ten luksusowy samochód sportowy miał wszystko; niewiarygodnie mocne podwozie, silnik, z którym każdy kierowca Grand Prix byłby dumny z jazdy, oraz niektóre z najbardziej atrakcyjnych stylizacji. To był nie tylko pierwszy silnik wydany przez Jaguara; był to pierwszy na świecie masowy silnik z dwoma górnymi wałkami rozrządu i półkulistymi komorami spalania. Silnik taki jak ten był już wcześniej widziany w bardzo drogich samochodach wyścigowych. 120 Jaguar był najszybszym samochodem tego dnia, mogącym osiągnąć prędkość 1948 mil na godzinę. Z myślą o wyprodukowaniu zaledwie kilkuset samochodów, pierwsza produkcja Jaguara XK 120 oferowała modele aluminiowe, ale przytłaczający popyt przekonał Williama Lyonsa do wprowadzenia roadstera do dalszej produkcji, a także zamiany ciał na prasowaną stal.
Chcesz kupić klasycznego Jaguara?
Jeśli zastanawiasz się nad kupnem Jaguara XK120 1948, pierwsze ręcznie produkowane samochody z aluminiowymi nadwoziami 242 są bardzo poszukiwane ze względu na swoją rzadkość. Ogólnie rzecz biorąc, Jaguar XK120 był dostępny w wersjach zamiennych 2: Roadster, który był oznaczony jako OTS w Ameryce dla Open Two-Seater i Drophead Coupe od 1953. A Fixed-Head Coupe był również dostępny z 1951.