Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Terenówka
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Terenówka
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Terenówka
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Terenówka
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Terenówka
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Terenówka
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Terenówka
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1954 Jaguar XK140 Terenówka
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1955 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Terenówka
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1956 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Terenówka
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1957 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Terenówka
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1957 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1958 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Terenówka
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1959 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Terenówka
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1960 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Terenówka
- 1961 Jaguar E Typ
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1961 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Terenówka
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Typ
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Typ
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Typ
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Typ
- 1965 Jaguar XKE
1955 Jaguar XK140 Drophead Coupé
Chociaż wyglądał prawie identycznie jak jego poprzednik, XK120, wprowadzono kilka oczywistych zmian, które mogą pomóc kupującym odróżnić 2 modele. Po pierwsze, 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe oferowałby większe zderzaki i cięższą osłonę chłodnicy. Po drugie, wnętrze kabiny zostało rozbudowane. Był to również pierwszy raz, gdy nadwozie w wersji kabriolet było oferowane w Drophead Coupe, który działałby obok modeli Roadster i FHC. Ulepszony zębatkowy układ kierowniczy, lepsze zawieszenie i teleskopowe amortyzatory stworzyły 1955 Jaguar XK140 to prawdziwa przyjemność z jazdy. Czy zastanawiasz się nad Jaguar XK140 Drophead Coupe jako okazjonalny kierowca, następny projekt renowacji lub jako samochód pokazowy, pozwól zespołowi ER Classics być Twoim przewodnikiem!
Chce kupić klasykę Jaguar?
Ważne jest, aby pamiętać, że te samochody mają ponad 50 lat, więc będą miały skazy i wady. O ile nie szukasz oryginalnego lub doskonale odrestaurowanego samochodu, Twoim celem powinno być zawsze znalezienie najlepszego stanu i najbardziej kompletnego Jaguar XK140 możesz sobie pozwolić. Za 1955 Jaguar Model XK140 DHC, koniecznie sprawdź również stan płóciennego blatu z podszewką. To tylko kilka wskazówek oferowanych przez ER Classics. Aby dowiedzieć się więcej o 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe, ER Classics Holland zaprasza do kontaktu z nimi już dziś lub do odwiedzenia ich salonu. Od modeli z salonu po projekty renowacji XK140, ER Classics może pomóc w znalezieniu najlepszego modelu odpowiadającego Twoim potrzebom. Sprawdź nasz asortyment, aby zobaczyć aktualne modele i skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej!