Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Terenówka
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Terenówka
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Terenówka
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Terenówka
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Terenówka
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Terenówka
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Terenówka
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1954 Jaguar XK140 Terenówka
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1955 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Terenówka
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1956 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Terenówka
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1957 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Terenówka
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1957 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1958 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Terenówka
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1959 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Terenówka
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1960 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Terenówka
- 1961 Jaguar E Typ
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1961 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Terenówka
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Typ
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Typ
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Typ
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Typ
- 1965 Jaguar XKE
1963 Jaguar E Typ
Opona Jaguar Typ E (znany również jako Jaguar XKE w USA) został wprowadzony na rynek w 1961 roku Jaguar E Type szybko stał się jednym z najsłynniejszych samochodów sportowych swojej epoki. Nawet Enzo Ferrari powiedział, że Jaguar E Type był jednym z najpiękniejszych samochodów, jakie kiedykolwiek wyprodukowano. W ciągu trzynastu lat produkcji ponad 77000 egzemplarzy E zjechało z hali produkcyjnej. 1963 Jaguar Typ E generalnie zalicza się do samochodów Serii I, w tym samochodów wyprodukowanych w latach 1961-1968. Rok modelowy 1963 wykorzystywał ten sam silnik, który okazał się sprawny w Jaguar XK150s, 3.8-cylindrowy silnik o pojemności 6 litra. Od października 1964 zastosowano silnik o pojemności 4.2 litra.
Chce kupić klasykę Jaguar?
Jeśli rozważasz zakup 1963 Jaguar E Type, znalezienie idealnego samochodu dla siebie nie powinno być zbyt trudne, ponieważ wyprodukowano ponad 77000 egzemplarzy w ciągu 13 lat. Być może jednym z najczęstszych problemów z tymi klasycznymi samochodami była rdza i korozja. Ponieważ w tamtych czasach nie stosowano zabezpieczeń antykorozyjnych, te jaguary nie były podmalowywane ani ocynkowane. Drugim problemem, na który powinieneś być przygotowany, są trudności z układem elektrycznym Lucasa. Jeśli kupujesz samochód nadający się do jazdy po drogach, Jaguar, będziesz chciał upewnić się, że system chłodzenia został zaktualizowany do komponentów z 1967 roku. Aby dowiedzieć się więcej wskazówek dotyczących 1963 Jaguar E Type, ER Classics zachęca do przeglądania tej strony!