Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Terenówka
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Terenówka
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Terenówka
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Terenówka
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Terenówka
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Terenówka
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Terenówka
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1954 Jaguar XK140 Terenówka
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1955 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Terenówka
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1956 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Terenówka
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1957 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Terenówka
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1957 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1958 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Terenówka
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1959 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Terenówka
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1960 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Terenówka
- 1961 Jaguar E Typ
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1961 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Terenówka
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Typ
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Typ
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Typ
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Typ
- 1965 Jaguar XKE
1953 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
Opona Jaguar XK120, produkowany od 1948 do 1954, był JaguarPierwszy samochód sportowy od czasu wprowadzenia na rynek SS100 przed wojną. Po raz pierwszy wydany jako Roadster, potem także jako DHC od 1953 i zamknięty, czyli FHC od 1951, Jaguar XK120 oferował niedrogi i mocny samochód. Być może najbardziej niedostatecznie reprezentowanym modelem w ofercie XK120 jest FHC. 1953 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe może pochwalić się naprawdę wyrazistym stylem, który jest prawie niemożliwy do odtworzenia. Nie tylko otwarty 2-miejscowy samochód z przymocowanym twardym dachem, FHC został skrupulatnie zaprojektowany, aby przyciągać spojrzenia.
Chce kupić klasykę Jaguar?
Jeśli myślisz o zakupie 1953 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe, oto kilka wskazówek od profesjonalistów z ER Classics. Po pierwsze, rdza jest wyraźnie wrogiem tych klasycznych samochodów. Naprawianie problemów z panelem nadwozia podczas projektu renowacji nie jest przeznaczone dla konserwatorów-amatorów. Ważne jest, aby znaleźć samochód o solidnej ramie i nadwoziu; jednak rdza ramy nie wydaje się być tak dużym problemem, jak rdza nadwozia w tych pojazdach. Instalacje elektryczne Lucas są również ważnym elementem, który należy sprawdzić przed zakupem Jaguar XK120.