Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Terenówka
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Terenówka
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Terenówka
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Terenówka
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Terenówka
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Terenówka
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Terenówka
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1954 Jaguar XK140 Terenówka
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1955 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Terenówka
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1956 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Terenówka
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1957 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Terenówka
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1957 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1958 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Terenówka
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1959 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Terenówka
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1960 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Terenówka
- 1961 Jaguar E Typ
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1961 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Terenówka
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Typ
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Typ
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Typ
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Typ
- 1965 Jaguar XKE
1954 Jaguar XK120 Terenówka
1954 Jaguar XK120 Roadster był popularny wśród kupujących. Oferuje lekki płócienny dach i zdejmowane boczne ekrany, które można schować za siedzeniami poza zasięgiem wzroku. Można było zdjąć przednią szybę lub zamontować osłony aerodynamiczne. Konstrukcja w stylu samochodu wyścigowego w połączeniu z JaguarUznane sukcesy wyścigowe w tym okresie sprawiły, że Roadster stał się najpopularniejszym modelem XK120. W całej produkcji, Jaguar wydany 12078 XK120 jednostek. Kiedy spojrzysz na zdjęcia z 1954 roku Jaguar Roadster lub zobacz go osobiście, łatwo zrozumieć, dlaczego tak wiele Jaguar fanatycy nadal kochają ten samochód.
Chce kupić klasykę Jaguar?
1954 Jaguar XK120 Roadster, to jeden z najpopularniejszych klasycznych samochodów wśród Jaguar entuzjastów. Oto kilka wskazówek do rozważenia. Po pierwsze, pamiętaj o przeprowadzeniu odpowiednich badań, aby sprawdzić oryginalność każdego rozważanego samochodu. Obejmuje to inspekcję strony trzeciej, dopasowanie numerów podwozia i silnika oraz przeglądanie rachunków lub dokumentacji dotyczącej wszelkich prac renowacyjnych. Zawsze przeprowadzaj dokładną kontrolę pod kątem rdzy lub naprawy panelu nadwozia. Więcej wskazówek dotyczących 3 Jaguar XK120 Roadster, ER Classics zachęca do odwiedzenia ich strony internetowej i skontaktowania się z nimi w przypadku jakichkolwiek pytań.