
Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar E Type
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Type
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Type
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Type
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Type
- 1965 Jaguar XKE
1952 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
Podczas premiery w 1948 było tylko kilka samochodów, które mogły konkurować z Jaguarem XK120. Konkurencyjne Ferrari kosztowałoby więcej niż 3 razy więcej niż cena bardzo porównywalnego Jaguara XK120, a Austin-Healey nie pojawiłby się przez prawie 2 lata po wydaniu FHC w 1951. 1951 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe był dobrą opcją dla kupujących zarówno wtedy, jak i teraz. Próbując poszerzyć atrakcyjność linii XK120, zamykając kabinę pasażerską na wypadek złej pogody, Jaguar FHC skonfrontowałby się z kwestiami praktycznymi prowadzenia pojazdu XK120. FHC był czymś więcej niż tylko Roadster z hardtopem, został starannie zaprojektowany i wykonany.
Chcesz kupić klasycznego Jaguara?
Przez cały rok produkcji 6 Jaguar sprzedawałby jednostki 12045 XK120, z których tylko 2672 były Stałymi Coupami Głównymi. Coupe jest znacznie rzadsze niż modele Roadster lub Drop Head Coupe. Jaguar XK120 okazały się dość wytrzymałe w ciągu ostatnich dziesięcioleci. Kupujący powinien wziąć pod uwagę wszelkie rdzewienie tych delikatnie zakrzywionych paneli nadwozia, które mogą być kosztowne w naprawie. Skrzynia biegów również powinna zostać sprawdzona. Aby uzyskać więcej wskazówek, Classics ER zachęca do kontaktu z nimi już dziś! Ich zespół profesjonalnych sprzedawców z niecierpliwością czeka, aby pomóc Ci znaleźć 1952 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe, o którym zawsze marzyłeś.