Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Terenówka
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Terenówka
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Terenówka
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Terenówka
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Terenówka
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Terenówka
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Terenówka
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1954 Jaguar XK140 Terenówka
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1955 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Terenówka
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1956 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Terenówka
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1957 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Terenówka
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1957 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1958 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Terenówka
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1959 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Terenówka
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1960 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Terenówka
- 1961 Jaguar E Typ
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1961 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Terenówka
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Typ
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Typ
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Typ
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Typ
- 1965 Jaguar XKE
1952 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
Podczas jego premiery w 1948 roku było tylko kilka samochodów, które mogły konkurować z Jaguar XK120. Konkurencyjne Ferrari kosztowałoby ponad 3 razy więcej niż bardzo porównywalne Jaguar XK120 i Austin-Healey pojawiły się dopiero prawie 2 lata po wydaniu FHC w 1951 roku. Jaguar XK120 Fixed Head Coupe było dobrą opcją dla kupujących zarówno wtedy, jak i teraz. Próba poszerzenia atrakcyjności linii XK120 poprzez zamknięcie kabiny pasażerskiej na złą pogodę, Jaguar FHC skonfrontowałby się z praktycznymi kwestiami prowadzenia XK120. FHC był czymś więcej niż tylko roadsterem z twardym dachem, został skrupulatnie zaprojektowany i wykonany.
Chce kupić klasykę Jaguar?
Przez cały 6 letni okres produkcji, Jaguar sprzedałoby 12045 sztuk XK120, z czego tylko 2672 to coupe ze stałą głowicą. Coupé jest znacznie rzadsze niż modele Roadster czy Drop Head Coupe. ten Jaguar XK120 okazały się dość wytrzymałe w ciągu ostatnich dziesięcioleci. Kupujący powinni zwrócić uwagę na wszelkie uszkodzenia spowodowane rdzą na tych delikatnie zakrzywionych panelach nadwozia, których naprawa może być kosztowna. Skrzynia biegów również powinna być sprawdzona. Aby uzyskać więcej wskazówek, ER Classics zachęca do kontaktu z nimi już dziś! Ich zespół profesjonalnych sprzedawców czeka na pomoc w znalezieniu 1952 Jaguar XK120 Coupe ze stałą głowicą, o którym zawsze marzyłeś.