Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Terenówka
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Terenówka
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Terenówka
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Terenówka
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Terenówka
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Terenówka
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Terenówka
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1954 Jaguar XK140 Terenówka
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1955 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Terenówka
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1956 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Terenówka
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1957 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Terenówka
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1957 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1958 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Terenówka
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1959 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Terenówka
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1960 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Terenówka
- 1961 Jaguar E Typ
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1961 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Terenówka
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Typ
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Typ
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Typ
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Typ
- 1965 Jaguar XKE
1959 Jaguar XK150
1959 był rokiem szczególnym w Jaguar Seria XK150, ponieważ oznaczała wydanie wersji 3.8L silnika XK. 1959 Jaguar XK150 był szybki i bardzo mocny jak na swoje czasy. Podwozie zostało przeniesione z Jaguar XK140. XK150 zawiera teraz standardowe hamulce tarczowe na 4 koła. Wielu uważało XK150 za szybki samochód turystyczny, a nie samochód sportowy. W całej jego produkcji od 1957 do 1961 wyprodukowano około 9395 sztuk.
Chce kupić klasykę Jaguar?
Jeśli rozważasz zakup 1959 Jaguar XK150, jest kilka wskazówek, które powinieneś wziąć pod uwagę. Dowiedz się, jaki model chcesz. Modele DHC zawsze cieszyły się największą popularnością. OTS jest często uważany za Jaguar purysta. Osoby poszukujące samochodu zdolnego do długich podróży turystycznych najczęściej kupują FHC. Zawsze sprawdzaj każdy samochód, który rozważasz zakup, przez stronę trzecią, aby zapewnić jego oryginalność i kompletność.