Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Terenówka
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Terenówka
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Terenówka
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Terenówka
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Terenówka
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Terenówka
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Terenówka
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1954 Jaguar XK140 Terenówka
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1955 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Terenówka
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1956 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Terenówka
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupé
- 1957 Jaguar XK140 Stała głowica Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Terenówka
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1957 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1958 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Terenówka
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1959 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Terenówka
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1960 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Terenówka
- 1961 Jaguar E Typ
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupé
- 1961 Jaguar XK150 Stała głowica Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Terenówka
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Typ
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Typ
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Typ
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Typ
- 1965 Jaguar XKE
1951 Jaguar XK120 Terenówka
Pod wpływem II wojny światowej brytyjski przemysł samochodowy został mocno dotknięty w tych czasach. Wielu producentów wypadło z biznesu z powodu braku funduszy, braku paliwa i dostaw lub ich fabryki zostały po prostu zniszczone. Aby utrzymać się w biznesie, Jaguar potrzebowałby solidnej linii produkcyjnej, więc Jaguar XK120 Roadster został wprowadzony na rynek. Wczesne modele XK120 Roadster są często określane jako Jaguar Stop XK120. 1951 Jaguar XK120 Roadster został zaprojektowany jako prestiżowy samochód o niskim numerze seryjnym, jednak wysoki popyt ze strony opinii publicznej sprawi, że XK będzie częścią Jaguar skład od dziesięcioleci. Nadwozie samochodu przypominało francuskie krzywizny produkowane przez Bugatti w latach 1930. i 1940. XX wieku.
Chce kupić klasykę Jaguar?
1951 Jaguar XK120 Roadster był napędzany 160-konnym, 3.4-litrowym, 6-cylindrowym silnikiem rzędowym, rozpędzającym się do 120 mil na godzinę. Zaprojektowany jako samochód turystyczny, wiele z nich było używanych jako samochody wyścigowe w ciągu dnia. Jeśli myślisz o zakupie Jaguar XK120, hamulce bębnowe to zazwyczaj ich największa słabość, która szybko się zużywała. Większość kolekcjonerów uwielbia Jaguar XK120 za piękną krzywiznę.