Bouwjaren
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1958 Alfa Romeo 2000
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1959 Alfa Romeo 2000
- 1959 Alfa Romeo Giulietta
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1960 Alfa Romeo 2000
- 1960 Alfa Romeo Giulietta
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1961 Alfa Romeo 2000
- 1961 Alfa Romeo 2600
- 1961 Alfa Romeo Giulietta
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1962 Alfa Romeo 2600
- 1962 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1962 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1962 Alfa Romeo Giulietta
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo 2600
- 1963 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1963 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1963 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1963 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo Giulietta
- 1964 Alfa Romeo 2600
- 1964 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1964 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1964 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1964 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1964 Alfa Romeo Giulietta
- 1965 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1965 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1965 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1965 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1965 Alfa Romeo Giulietta
1962 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
Specyfikacja 1962 Alfa Romeo Giulietta Sprint będzie oznaczać koniec produkcji tej linii przed wprowadzeniem do sprzedaży sprintu Alfa Romeo Giulia. Giulietta SS, z ok. 1366 produkowanych od 1957 do 1962, uważana jest za jedną z najbardziej ekskluzywnych klasycznych samochodów Alfa Romeo na dzisiejszym rynku. Wyposażony w czterocylindrowy silnik Alfa Romeo z podwójną krzywką, z przemieszczeniem 1290cc i podwójnymi gaźnikami Weber, samochód ten może osiągnąć prędkość maksymalną prawie 120mph.
Chcesz kupić klasyczną Alfa Romeo?
ER Classics z przyjemnością pomoże Ci znaleźć specyfikację 1962 Alfa Romeo Giulietta Sprint. Chętnie udzielą Ci cennych wskazówek, aby podjąć świadomą decyzję. Jedną z największych porad jest upewnienie się, że masz potencjalny zakup skontrolowany pod kątem uszkodzeń rdzy. Te samochody są podatne na rdzę, a podłogi wydają się być pierwszym miejscem, w którym widać oznaki zużycia. Będziesz także chciał sprawdzić, czy nie ma kolizji, jak również problemów mechanicznych i elektrycznych. Aby uzyskać więcej informacji, nie wahaj się już dziś skontaktować się z ER Classics Holland.