Bouwjaren
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1958 Alfa Romeo 2000
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1959 Alfa Romeo 2000
- 1959 Alfa Romeo Giulietta
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1960 Alfa Romeo 2000
- 1960 Alfa Romeo Giulietta
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1961 Alfa Romeo 2000
- 1961 Alfa Romeo 2600
- 1961 Alfa Romeo Giulietta
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1962 Alfa Romeo 2600
- 1962 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1962 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1962 Alfa Romeo Giulietta
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo 2600
- 1963 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1963 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1963 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1963 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo Giulietta
- 1964 Alfa Romeo 2600
- 1964 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1964 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1964 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1964 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1964 Alfa Romeo Giulietta
- 1965 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1965 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1965 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1965 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1965 Alfa Romeo Giulietta
1958 Alfa Romeo 2000
1958 Alfa Romeo 2000 był następcą Alfa Romeo 1900. Alfa Romeo 102, oznaczony wewnętrznie w serii 2000, miałby nową karoserię owiniętą wokół silnika Alpha Romeo 1900. Berlina Sedan i Spider Convertible będą pierwszymi na scenie. Później w 1960, Sprint Coupe uzupełni skład. Wszystkie modele 3 miały podobieństwo do rodziny Alfy Romeo Giulietty. Alfa Romeo 2000 był produktem wyścigowego doświadczenia. Berlina oferowałoby 105hp, a modele Sprint i Spider oferowały 115hp. Niewiele ponad 7000 Jednostki Alfa Romeo 2000 zostały wyprodukowane przed zakończeniem produkcji w 1962.
Chcesz kupić klasyczną Alfa Romeo?
Kupując 1958 Alfa Romeo 2000, zawsze upewnij się, że samochód został dokładnie sprawdzony przez specjalistę. Nadwozie dla tych klasyków może być dość kosztowne. ER Classics zaleca trzymanie się z daleka od wyjątkowo zardzewiałych samochodów i zachęca kupujących do szukania modelu, który jest tak oryginalny, jak to tylko możliwe. Poproś również sprzedawcę o wszelką dokumentację historyczną, w tym o raporty serwisowe i serwisowe. Aby obejrzeć klasyczne samochody 1958 Alfa Romeo 2000 dostępne obecnie w magazynie ER Classics, zapoznaj się z naszymi zasobami online.