Bouwjaren
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1958 Alfa Romeo 2000
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1959 Alfa Romeo 2000
- 1959 Alfa Romeo Giulietta
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1960 Alfa Romeo 2000
- 1960 Alfa Romeo Giulietta
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1961 Alfa Romeo 2000
- 1961 Alfa Romeo 2600
- 1961 Alfa Romeo Giulietta
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1962 Alfa Romeo 2600
- 1962 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1962 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1962 Alfa Romeo Giulietta
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo 2600
- 1963 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1963 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1963 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1963 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo Giulietta
- 1964 Alfa Romeo 2600
- 1964 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1964 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1964 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1964 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1964 Alfa Romeo Giulietta
- 1965 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1965 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1965 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1965 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1965 Alfa Romeo Giulietta
1964 Alfa Romeo 2600 Sprint
1964 Alfa Romeo 2600 Sprint oferował atrakcyjny, atrakcyjny korpus. Pod maską był identyczny z kabrioletem Spider, wykorzystującym silnik cylindryczny 2584cc 6, wytwarzający moc 145hp. Sprint i Pająki również zawierały manualną skrzynię biegów 5. Wyprodukowano ponad 11000 jednostek Alfa Romeo 2600. 1964 Alfa Romeo 2600 Sprint to doskonały zakup dla wszystkich typów kolektorów.
Chcesz kupić klasyczną Alfa Romeo?
Niezależnie od tego, czy zastanawiałeś się nad zakupem projektu renowacji Alfy Romeo 1964 Sprint z 2600 r., Czy wolisz taki, który byłby sprawny, ER Classics z przyjemnością Ci pomoże. Chętnie podzielą się ważnymi wskazówkami i informacjami, które pomogą Ci podjąć świadomą decyzję. Na przykład będziesz chciał sprawdzić bieżące uszkodzenia, ale będziesz chciał również zbadać obszary napraw. Ponadto te modele z 1964 roku jako pierwsze były wyposażone w hamulce tarczowe na 4 koła, na pewno zechcesz zbadać ich stan.