Bouwjaren
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1958 Alfa Romeo 2000
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1959 Alfa Romeo 2000
- 1959 Alfa Romeo Giulietta
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1960 Alfa Romeo 2000
- 1960 Alfa Romeo Giulietta
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1961 Alfa Romeo 2000
- 1961 Alfa Romeo 2600
- 1961 Alfa Romeo Giulietta
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1962 Alfa Romeo 2600
- 1962 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1962 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1962 Alfa Romeo Giulietta
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo 2600
- 1963 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1963 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1963 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1963 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo Giulietta
- 1964 Alfa Romeo 2600
- 1964 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1964 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1964 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1964 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1964 Alfa Romeo Giulietta
- 1965 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1965 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1965 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1965 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1965 Alfa Romeo Giulietta
1965 Alfa Romeo 2600 Spider
Pająk Alfa Romeo 2600 został wprowadzony pod koniec 1962. Chociaż jego konstrukcja była podobna do Alfa Romeo 2000, oferowałaby inną osłonę chłodnicy, okap, przednią szybę i nadwozie. Samochód zwiększył moc i wydajność nowego silnika. Wewnątrz kokpitu Pająki znajduje się zestaw wskaźników, zaprojektowany z dużymi okrągłymi wskaźnikami spoczywającymi za kierownicą. Alfa Romeo 2600 Spider oferuje szybsze sterowanie i lepsze przyspieszenie. Pomiędzy wprowadzeniem w 1962 a końcem produkcji w 1965 wyprodukowano ok. Pająki 2255.
Chcesz kupić klasyczną Alfa Romeo?
Myślisz o zakupie 1965 Alfa Romeo 2600 Spider? ER Classics może pomóc Ci znaleźć klasyczny samochód, o którym marzyłeś. Od stodoły po projekty renowacji lub klasyczne samochody, które są już w idealnym stanie. Być może jedną z najlepszych wskazówek dla 1965 Alfa Romeo 2600 Spider, którą możemy zaoferować, jest upewnienie się, że rozważasz koszty napraw w swoim ogólnym budżecie. Niektóre części ciała mogą być dość trudne do znalezienia. Ponieważ te klasyki są dość podatne na rdzewienie, ważne jest dokładne sprawdzenie, czy w pełni rozumiesz ogólny stan.