Bouwjaren
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1958 Alfa Romeo 2000
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1959 Alfa Romeo 2000
- 1959 Alfa Romeo Giulietta
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1960 Alfa Romeo 2000
- 1960 Alfa Romeo Giulietta
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1961 Alfa Romeo 2000
- 1961 Alfa Romeo 2600
- 1961 Alfa Romeo Giulietta
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1962 Alfa Romeo 2600
- 1962 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1962 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1962 Alfa Romeo Giulietta
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo 2600
- 1963 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1963 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1963 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1963 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo Giulietta
- 1964 Alfa Romeo 2600
- 1964 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1964 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1964 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1964 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1964 Alfa Romeo Giulietta
- 1965 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1965 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1965 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1965 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1965 Alfa Romeo Giulietta
1963 Alfa Romeo 2600 Sprint
Nadwozie Alfa Romeo 2600 Sprint 2 + 2 było jednym z pierwszych projektów opracowanych przez Giorgetto Giugiaro w Bertone. Jego wpływ projektowy można dostrzec w wielu klasycznych samochodach. Alfa Romeo 1963 Sprint 2600 to doskonały przykład konstrukcji samochodu z lat 1960. Sprint Coupe był najpopularniejszym z linii 2600 i posiadał przednie hamulce tarczowe oraz 5-biegową skrzynię biegów. Przy zaledwie 7000 wyprodukowanych egzemplarzach można znaleźć 2600 Sprint w różnych warunkach. Niezależnie od tego, czy szukasz projektu renowacji, codziennego kierowcy, czy takiego, który możesz przechowywać w swoim salonie, ER Classics w Holandii z przyjemnością pomoże Ci w wyszukiwaniu.
Chcesz kupić klasyczną Alfa Romeo?
Model 1963 Alfa Romeo 2600 Sprint i Spider to nowa era wydajności marki Alfa Romeo. To było ich odejście od żelaznych bloków cylindrów 4, które były standardem dla Alfa Romeo w poprzednich modelach Alfa Romeo. Jedną z najważniejszych wskazówek jest zapewnienie, że kupowana przez Ciebie Alfa Romeo jest tak oryginalna, jak to tylko możliwe. Można to osiągnąć, przeprowadzając kontrolę partii 3rd i dopasowując numery do rekordów Alfa Romeo. Aby zapoznać się z modelami 1963 Alfa Romeo 2600 Sprint, które są obecnie dostępne w naszym klasycznym inwentarzu samochodowym, przejrzyj tę stronę w wolnym czasie.