Bouwjaren
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1958 Alfa Romeo 2000
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1959 Alfa Romeo 2000
- 1959 Alfa Romeo Giulietta
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1960 Alfa Romeo 2000
- 1960 Alfa Romeo Giulietta
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1961 Alfa Romeo 2000
- 1961 Alfa Romeo 2600
- 1961 Alfa Romeo Giulietta
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1962 Alfa Romeo 2600
- 1962 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1962 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1962 Alfa Romeo Giulietta
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo 2600
- 1963 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1963 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1963 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1963 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo Giulietta
- 1964 Alfa Romeo 2600
- 1964 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1964 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1964 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1964 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1964 Alfa Romeo Giulietta
- 1965 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1965 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1965 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1965 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1965 Alfa Romeo Giulietta
1964 Alfa Romeo 2600
Odsłonięty na Geneva Motor Show w 1962, Alfa Romeo 2600 był następcą linii Alfa Romeo 2000. Dostępny jako Berlina Sedan, Spider Convertible i Sprint Coupe, linia Alfa Romeo 2600 również zobaczyła kilka specjalnych wydań i została nawet wykorzystana przez rząd Włoch jako samochody policyjne. 1964 Alfa Romeo 2600 znany jest jako ostatni samochód Alfa Romeo wyposażony w potężny sześciocylindrowy silnik 2.6L. Późniejsze modele oferowałyby silniki czterocylindrowe.
Chcesz kupić klasyczną Alfa Romeo?
Jeśli chcesz kupić 1964 Alfa Romeo 2600, ER Classics z przyjemnością przedstawi Ci poniższe wskazówki. Zawsze wynajmuj mechanikę imprezową 3rd, aby sprawdzić potencjalny zakup. Pamiętaj, aby poprosić o dokumentację dotyczącą własności, konserwacji itd. Ponieważ te samochody miały hamulce tarczowe z czterema kołami i krótką drogę hamowania, 2600 często był tylny. Pamiętaj, aby sprawdzić, czy to się stało z samochodem, na który patrzysz. Wykwalifikowany mechanik może ci pomóc. Niezależnie od tego, czy szukasz projektu renowacji 1964 Alfa Romeo 2600, czy 2600 w idealnym stanie, ER Classics z przyjemnością Ci pomoże. Zapraszam do przeglądania naszych internetowych zasobów reklamowych, aby zobaczyć klasyczną Alfa Romeo na sprzedaż.