Bouwjaren
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1958 Alfa Romeo 2000
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1959 Alfa Romeo 2000
- 1959 Alfa Romeo Giulietta
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1960 Alfa Romeo 2000
- 1960 Alfa Romeo Giulietta
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1961 Alfa Romeo 2000
- 1961 Alfa Romeo 2600
- 1961 Alfa Romeo Giulietta
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1962 Alfa Romeo 2600
- 1962 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1962 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1962 Alfa Romeo Giulietta
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo 2600
- 1963 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1963 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1963 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1963 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo Giulietta
- 1964 Alfa Romeo 2600
- 1964 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1964 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1964 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1964 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1964 Alfa Romeo Giulietta
- 1965 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1965 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1965 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1965 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1965 Alfa Romeo Giulietta
1957 Alfa Romeo Giulietta Spider
Pierwsza Alfa Romeo Giulietta Spider miała zadebiutować w 1955 roku i pozostawała w produkcji do pojawienia się Duetto w 1966 roku. Otwarta dwuosobowa Giulietta Spider, a także jej odpowiedniki Berlina i Sprint, zapoczątkowały markę Alfa Romeo, szczególnie w USA. Wczesne modele Alfa Romeo Giulietta Spider są znane jako seria 2, podczas gdy późniejsze modele są znane jako seria 750. Jeśli myślisz o zakupie Alfy Romeo Giulietta Spider z 101 roku, spójrz na asortyment ER Classics!
Chcesz kupić klasyczną Alfa Romeo?
Alfa Romeo Giulietta Spider wykorzystuje podwójny silnik o pojemności 1290 cm3 z jednym gaźnikiem. Edycje Veloce oferowałyby opcję podwójnego gaźnika. Rdza jest problemem we wszystkich wczesnych samochodach Alfa Romeo, więc koniecznie sprawdź aktualne uszkodzenia spowodowane rdzą, ale także obszary, które mogły zostać naprawione w przeszłości. Rynek wysokiej jakości modeli Alfa Romeo Giulietta Spider jest dość konkurencyjny. Jeśli myślisz o zakupie projektu renowacji Giulietta Spider, pamiętaj o obliczeniu kosztów, ponieważ niektóre części i komponenty mogą być drogie i trudne do znalezienia. Podobnie jak w przypadku wszystkich klasyków, ER Classics zawsze zachęca kupujących do przeprowadzenia kontroli zewnętrznej. Daje to nie tylko wyobrażenie o ogólnym stanie samochodu, ale także o tym, czy jest oryginalny. Aby uzyskać więcej takich wskazówek, skontaktuj się z nami już dziś!