1 maja (Święto Pracy) SHOWROOM OTWARTY - niedziela 5 maja EXTRA OTWARTY (10:00-14:00) - 9 maja (Wniebowstąpienie Pańskie) SHOWROOM ZAMKNIĘTY
Idź do ekwipunku Sprzedaj mój samochód

Jaguar XK150

Połączenia Jaguar XK150 to samochód sportowy wyprodukowany przez Jaguar w latach 1957-1961 jako następca XK140. Początkowo dostępne jako coupé ze stałą głowicą, a później w 1958 r. również jako coupé Drophead (XK150 Open Two Seat roadster). Coupe były wyposażone w minimalne tylne siedzenia.

Pomimo podobieństw z XK120 i XK140, XK150 został radykalnie zmieniony. Jednoczęściowa przednia szyba zastąpiła dzielony ekran. Poszerzona maska ​​otwierała się na skrzydłach, a w Roadsterze przednia szyba została cofnięta o 1 cale, aby wydłużyć maskę. Samochód był dostępny w kolorach czerwonym, perłowym szarym, białym, indygo niebieskim, bordowym, Cotswold Blue, czarnym, Mist Grey, Sherwood Green, Carmen Red, British Racing Green, Cornish Grey i Imperial Maroon. Deska rozdzielcza z orzecha XK4 została zastąpiona skórzaną deską rozdzielczą. Na początku coupé Drophead, aluminiowa środkowa deska rozdzielcza miała wygrawerowany wzór X, który przypominał wcześniejszy 140 E. Cieńsze drzwi dawały więcej przestrzeni wewnętrznej. Zawieszenie i podwozie były podobne do XK3.8. Standardowym silnikiem był 140-litrowy DOHC Jaguar, ale większość samochodów była wyposażona w silnik SE, ze zmodyfikowaną głowicą cylindrów (typu B) i większymi zaworami wydechowymi. Zainstalowano podwójne 1.75-calowe gaźniki SU HD6. Chociaż pierwsze XK150 były wolniejsze od swoich poprzedników, niedobór został skorygowany wiosną 1958 r. za pomocą 3.4-litrowego silnika „S”. W 1960 roku silnik o pojemności 3.4 litra został znudzony do 3.8 litra. 3.8-litrowy 150S przekroczył prędkość 135 mph i od 0 do 60 mph w około 7 sekund. Po raz pierwszy pojawiły się czterokołowe hamulce tarczowe Dunlop 12, choć teoretycznie można było również zamówić samochód z hamulcami bębnowymi. Produkcja XK150 zakończyła się w październiku 1960 roku. Wyprodukowano łącznie 2265 Roadsterów, 4445 FHC i 2672 DHC

Silnik 250 litra XK3.4S FHC o mocy 150 KM został przetestowany przez The Motor w 1959 roku. Rozwijał prędkość maksymalną 132 km/h i mógł przyspieszać od 0 do 60 mil na godzinę w 7.8 sekundy. Zarejestrowano zużycie paliwa 22.0 mil na galon imperialny. W tamtym czasie był to najszybszy zamknięty samochód, jaki magazyn poddał pełnemu testowi drogowemu.

Kup klasykę Jaguar XK150

Znalezienie Jaguar XK150, który jest właśnie dla Ciebie, jest priorytetem numer jeden. Poszukiwanie wymarzonego samochodu często zaczyna się online. ERClassics zrobił wszystko, co w jego mocy, aby dać ci wyobrażenie o samochodach, więc każdy samochód na naszej własnej stronie jest dostarczany z fotoreportażem, zdjęciami 360 stopni, filmem i informacjami na temat samochodu. Czy wolisz oglądać samochód fizycznie? Następnie możesz odwiedzić nasz salon w Waalwijk w Holandii. Sprawdź na naszej stronie godziny otwarcia.

Kup klasykę Jaguar XK150

Wysoka jakość Jaguar Klasyczne samochody XK150 w E&R Classics

Wszystkie oferowane przez nas klasyczne samochody, w tym Jaguar XK150 są porównywane z listą z 125 punktami. Oceny tej dokonuje jeden z naszych własnych techników. Dostarczenie klasycznych samochodów w idealnym stanie ma dla ERClassics ogromne znaczenie. Oferowane przez nas samochody klasyczne są więc wysokiej jakości. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat konserwacji klasycznego samochodu lub zastanawiasz się, czym zajmują się mechanicy w warsztatach samochodów klasycznych, kliknij tutaj.

Wymień lub sprzedaj swój Jaguar Klasyczny samochód XK150

W ER Classics możesz kupić Jaguar, ale oferujemy również opcję sprzedaży lub wymiany Twojego obecnego klasycznego samochodu. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat sprzedaży lub handlu swoim klasycznym samochodem, skontaktuj się z jednym z naszych ekspertów od klasycznych samochodów. Oczywiście możesz również odwiedzić nasz salon, aby omówić możliwości

Sprzedaj lub handluj w klasycznym Jaguar XK150?

Konserwacja klasycznego samochodu

Oczywiście każdy samochód wymaga konserwacji, a czasem zdarza się, że trzeba coś naprawić. Nie inaczej jest w przypadku klasycznego samochodu. Ponieważ lubisz utrzymywać swój klasyczny samochód w doskonałym stanie, dobry garaż jest ważny. Każdy warsztat może zapewnić Ci konserwację, ale czasami potrzebujesz tylko dodatkowej specjalizacji, wtedy możesz zabrać swój klasyczny samochód do klasycznego warsztatu samochodowego, gdzie koncentruje się na 1 marce lub typie klasycznego samochodu. Mechanicy często pracują z tymi samymi klasycznymi samochodami i tym samym specjalizują się w konserwacji lub naprawach tego konkretnego pojazdu.


Jaguar XK150

ER Classics ma odpowiednią klasykę Jaguar XK150 dla Ciebie!

Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasze zapasy

Jakie są zalety zakupu Jaguar Klasyka XK150 w ER Classics?

- Szeroki zakres Jaguar klasyka na sprzedaż
- Wszystkie samochody klasyczne zostały dokładnie sprawdzone przez nasz własny warsztat
- Własny warsztat z 20 mechanikami
- Rejestracja i inspekcje
- Transport na cały świat do drzwi
- Wysoka jakość i serwis
- Opcje wymiany
- Klienci oceniają nas na 8.9

Numer 1 w Europie dealera klasycznych samochodów online

Jeśli szukasz pięknej nowości Jaguar XK150, pomoże Ci jeden z naszych ekspertów od klasycznych samochodów. ERclassics specjalizuje się w kupnie i sprzedaży klasycznych samochodów od 2008 roku i słusznie może nazywać się internetowym dealerem klasycznych samochodów numer 1 w Europie.