Kup bezpiecznie swój klasyczny samochód online | Skontaktuj się z nami przez e-mail lub telefon | Ze względu na przepisy COVID-19 nasz salon jest otwarty tylko po wcześniejszym umówieniu
Idź do ekwipunku Sprzedaj mój samochód

BMW serii M.

E30 M3
M3 oparty na E30 serii 3 z 1986 roku był dostępny tylko w wersjach coupé i kabriolet. E30 M3 wykorzystywał silnik rzędowy BMW S14-4. W 1988 roku wprowadzono bardziej sportowy model „Evolution”. Miał większe koła, cieńszą tylną i boczną szybę, lżejszą pokrywę bagażnika i dodatkowy tylny spojler. Później pojawił się mocniejszy i lżejszy model „Sport Evolution” z ograniczoną produkcją do 600 sztuk i 786 kabrioletów.

Klasyczne samochody BMW na sprzedaż

E36 M3
E36 M3 zadebiutował w lutym 1992 roku. Był to pierwszy model M3 napędzany sześciocylindrowym silnikiem S2990 o pojemności 50 cm210 i mocy 3 kW. Początkowo dostępne tylko jako coupé, BMW wprowadziło M1994 w wersji kabriolet i stacji w 3 roku. BMW wyprodukowało również M1994 GT w ograniczonej liczbie w 291 roku. Wszystkie GT były brytyjskie Racing Green i posiadały 3.0-konny, 1995-litrowy silnik. Pod koniec 3 roku M3.2 coupe i sedan zostały wyposażone w sześciocylindrowy silnik rzędowy 50 l S32B6, nowe koła i 1996-biegową skrzynię biegów. Kabriolet otrzymał te zmiany dopiero w lutym 36 r. Większość E3 M3 została wyprodukowana w fabryce w Regensburgu. Niewielka liczba nisko-kompresyjnych i niskociśnieniowych M46.525 została zbudowana w fabryce BMW Rosslyn w Pretorii w RPA. W sumie wyprodukowano 12.144 coupe, 12.603 1997 kabrioletów i 1998 1999 sedanów. Produkcja stacji została wstrzymana w grudniu 36 r., Coupe zatrzymano pod koniec 3 r., A kabriolet zatrzymano w grudniu 90 r. Podwozie MXNUMX EXNUMX było reklamowane jako jedno z najlepszych w latach XNUMX. według testów Car & Driver. Znany z dobrego prowadzenia i wyważenia samochód jest popularny wśród kierowców wyścigowych i fanów torów.

E28 M5
Pierwsze BMW E28 M5 zadebiutowało na targach motoryzacyjnych w Amsterdamie w lutym 1985 roku. Było to wynikiem popytu na samochód o ładowności sedana, ale wyglądający jak samochód sportowy. Podwozie 535i miało różne zmiany mechaniczne. Głównie silnik M88 / 3, który wywodzi się z silnika używanego w M1. Samochody sprzedawane w Ameryce były wyposażone w przyjazną dla środowiska odmianę tego silnika - S38. W tamtych czasach E28 M5 był najszybszym sedanem na świecie. Pierwsza generacja M5 była wykonywana ręcznie w Preussenstrasse / Monachium przed wakacjami w 1986 roku. Później produkcja M5 została przeniesiona na Daimlerstrasse w Garching, gdzie reszta również została wykonana ręcznie. W europejskich i południowoafrykańskich modelach M5 zastosowano silnik M88 / 3. Modele północnoamerykańskie z 1988 roku wykorzystywały silnik S38B35, wyposażony w katalizator.

Kupujesz BMW serii M?

E34 M5
E34 M5 był produkowany od września 1988 do sierpnia 1995. Samochód był ręcznie budowany w BMW M GmbH w Garching w Niemczech i był oparty na podwoziu E34 wyprodukowanym w fabryce BMW w Dingolfing. Zmiany na zewnątrz standardowego E34 obejmowały unikalne przednie i tylne zderzaki oraz boczne panele wahaczy. Wnętrze otrzymało specyficzne zagłówki M5 i dźwigni zmiany biegów. W 1992 roku wprowadzono lewoskrętną wersję pięciodrzwiową Touring. E34 M5 Touring był pierwszym samochodem BMW M Division, a także ostatnim ręcznie budowanym samochodem M.

BMW serii M.

E & R Classics, Twój specjalista od BMW Classic Car!

Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasz ekwipunek

Jakie są zalety zakupu samochodu BMW serii M w ER Classics?
- Wielki asortyment klasycznych samochodów na sprzedaż
- Wszystkie samochody są dokładnie sprawdzane przez mechaników we własnej pracowni
- Przegląd techniczny, spawanie i procedury wewnętrzne dla Twojego samochodu BMW serii M
- Nasi wyspecjalizowani mechanicy oldtimerów mogą zająć się wszystkimi sprawami
- Możemy zajmować się naprawami, konserwacją i niestandardowymi potrzebami
- Kompletna renowacja samochodu BMW serii M
- Możemy dostarczyć twój klasyczny samochód do dowolnego kraju europejskiego