29 marca (Wielki Piątek) SHOWROOM OTWARTY - 31 marca i 1 kwietnia (Wielkanoc) SHOWROOM NIECZYNNY - niedziela 7 kwietnia EXTRA OTWARTE 10:00-14:00
Idź do ekwipunku Sprzedaj mój samochód

BMW serii M.

E30 M3

M3 oparty na serii E30 3 z 1986 roku był dostępny tylko w wersjach coupé i kabriolet. W E30 M3 zastosowano silnik BMW S14 inline-4. W 1988 roku wprowadzono bardziej sportowy model „Evolution”. Miał większe koła, cieńsze tylne i boczne szyby, lżejszą pokrywę bagażnika i dodatkowy tylny spojler. Później pojawił się mocniejszy i lżejszy model „Sport Evolution”, ale jego produkcja była ograniczona do 600 sztuk i 786 kabrioletów.

E36 M3

E36 M3 zadebiutował w lutym 1992 roku. Był to pierwszy model M3 napędzany sześciocylindrowym silnikiem S2990 o pojemności 50 cm210 i mocy 3 kW. Początkowo dostępne tylko jako coupé, BMW wprowadziło wersje kabriolet M1994 i wersje kombi w 1994 roku. Również w 3 roku BMW wyprodukowało M291 GT w limitowanej edycji. Wszystkie GT były British Racing Green i miały 3.0-konny 1995-litrowy silnik. Pod koniec 3 roku coupe i sedan M3.2 były wyposażone w sześciocylindrowy silnik S50B32 Inline o pojemności 6 l, nowe koła i 1996-biegową manualną skrzynię biegów. Kabriolet nie otrzymał tych zmian do lutego 36 roku. Podwozie E3 M1990 było reklamowane jako jedno z najlepszych lat XNUMX. w niezależnych testach Car & Driver. Znany z dobrodusznego prowadzenia i równowagi, samochód jest popularny wśród kierowców wyścigowych i entuzjastów toru.

Większość E36 M3 została wyprodukowana w zakładzie w Ratyzbonie. Niewielka liczba niskoprężnych M3 RHD została zbudowana w fabryce BMW w Rosslyn w Pretorii w RPA. Łącznie wyprodukowano 46,525 12,144 coupe, 12,603 1997 kabrioletów i 1998 1999 sedany. Produkcja stacji zakończyła się w grudniu XNUMX r., coupé pod koniec XNUMX r., a kabriolet w grudniu XNUMX r.

E28 M5

Pierwsze BMW E28 M5 zadebiutowało na Salonie Samochodowym w Amsterdamie w lutym 1985 roku. Było to wynikiem popytu na samochód z ładownością sedana, ale wyglądem samochodu sportowego. Zastosowana obudowa 535i miała kilka zmian mechanicznych. Głównie silnik M88/3, który wywodził się z silnika zastosowanego w M1. Samochody sprzedawane w Ameryce były wyposażone w przyjazną dla emisji wersję tego silnika, S38. W tym czasie E28 M5 był najszybszym sedanem na świecie. Pierwsza generacja M5 została zbudowana ręcznie na Preussenstrasse/Monachium przed wakacjami w 1986 roku. Następnie produkcja M5 została przeniesiona na Daimlerstrasse w Garching, gdzie pozostała część została zbudowana ręcznie. W europejskich i południowoafrykańskich modelach M5 zastosowano silnik M88/3. 1988 Modele północnoamerykańskie używały silnika S38B35, wyposażonego w katalizator.

E34 M5

E34 M5 był produkowany od września 1988 do sierpnia 1995. Samochód był ręcznie budowany w BMW M GmbH w Garching w Niemczech i bazował na podwoziu E34 produkowanym w fabryce BMW Dingolfing. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym standardowego E34 obejmowały unikalne przednie i tylne zderzaki oraz boczne panele wahaczy. Wnętrze otrzymało specyficzne zagłówki tylne M5 i manetki. W 1992 roku wprowadzono pięciodrzwiową wersję Touring z kierownicą po lewej stronie. E34 M5 Touring był pierwszym samochodem BMW M Division, a także ostatnim ręcznie zbudowanym samochodem M.

Kup BMW serii M

Znalezienie odpowiedniego dla siebie BMW to priorytet numer jeden. Poszukiwanie wymarzonego samochodu często zaczyna się online. ERClassics zrobił wszystko, co w jego mocy, aby dać ci wyobrażenie o samochodach, więc każdy samochód na naszej własnej stronie jest dostarczany z fotoreportażem, zdjęciami 360 stopni, filmem i informacjami na temat samochodu. Czy wolisz oglądać samochód fizycznie? Następnie możesz odwiedzić nasz salon w Waalwijk w Holandii. Sprawdź na naszej stronie godziny otwarcia.

BMW serii M na sprzedaż

Wysokiej jakości BMW serii M w E&R Classics

Wszystkie oferowane przez nas samochody, w tym BMW E30, są porównywane z listą 125 punktów. Oceny tej dokonuje jeden z naszych własnych techników. Dostarczenie samochodów w idealnym stanie ma dla ERClassics ogromne znaczenie. Oferowane przez nas samochody są więc wysokiej jakości. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat konserwacji Twojego samochodu lub zastanawiasz się, czym zajmują się mechanicy w warsztatach samochodów klasycznych, kliknij tutaj.

wymień lub sprzedaj swoje BMW serii M

W ER Classics możesz oczywiście kupić BMW E30, ale oferujemy również opcję sprzedaży obecnego samochodu lub jego wymiany. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat sprzedaży lub handlu samochodem, skontaktuj się z jednym z naszych klasycznych samochodów ekspertów. Oczywiście możesz również odwiedzić nasz showroom, aby omówić możliwości.

Sprzedać lub wymienić BMW serii M?

Konserwacja BMW serii M

Oczywiście każdy samochód wymaga konserwacji, a czasem może się zdarzyć, że trzeba coś naprawić. Nie inaczej jest w przypadku BMW serii M. Ponieważ lubisz utrzymywać swoją serię M w najlepszym stanie, dobry garaż jest ważny. Każdy warsztat może zapewnić Ci konserwację, ale czasami potrzebujesz dodatkowej specjalizacji, wtedy możesz zabrać swoje BMW serii M do klasycznego warsztatu samochodowego, gdzie koncentruje się na 1 marce lub typie samochodu. Mechanicy często pracują z tymi samymi samochodami i tym samym specjalizują się w konserwacji lub naprawach tych konkretnych modeli.

ER Classics ma dla Ciebie odpowiednią serię BMW M!

Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasze zapasy

Jakie są zalety zakupu BMW serii M od ER Classics?

- Szeroka gama BMW serii M na sprzedaż
- Wszystkie samochody zostały dokładnie sprawdzone przez nasz własny warsztat
- Własny warsztat z 20 mechanikami
- Rejestracja i inspekcje
- Transport na cały świat do drzwi
- Wysoka jakość i serwis
- Opcje wymiany
- Klienci oceniają nas na 8.9 

Numer 1 w Europie dealera klasycznych samochodów online

Jeśli szukasz pięknego nowego BMW serii M, pomoże Ci jeden z naszych ekspertów. ERclassics specjalizuje się w kupnie i sprzedaży klasycznych samochodów od 2008 roku i słusznie może nazywać się internetowym dealerem klasycznych samochodów numer 1 w Europie.