Bouwjaren
- 1948 Porsche 356
- 1948 Porsche 356 Pre-A
- 1948 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1948 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1949 Porsche 356
- 1949 Porsche 356 Pre-A
- 1949 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1949 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1950 Porsche 356
- 1950 Porsche 356 Pre-A
- 1950 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1950 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1951 Porsche 356
- 1951 Porsche 356 Pre-A
- 1951 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1951 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1952 Porsche 356
- 1952 Porsche 356 Pre-A
- 1952 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1952 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1953 Porsche 356
- 1953 Porsche 356 Pre-A
- 1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1953 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1954 Porsche 356
- 1954 Porsche 356 Pre-A
- 1954 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1954 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1955 Porsche 356 Pre-A
- 1955 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1955 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1956 Porsche 356
- 1957 Porsche 356
- 1958 Porsche 356
- 1959 Porsche 356
- 1960 Porsche 356
- 1962 Porsche 356
- 1963 Porsche 356
- 1964 Porsche 356
- 1964 Porsche 911
1953 Porsche 356
W lipcu 1948 roku wprowadzono pierwszy samochód produkcyjny Porsche, Porsche 356. Do tego czasu Ferdinand Porsche pracował dla innych producentów. Zaprojektowane przez jego syna nowe Porsche zyskało natychmiastowe uznanie i pochwały. Początkowo dostępne jako coupe, kabriolet i roadster, Porsche 356 przeszło szereg ewolucji. Max Hoffman, importer Porsche do USA, był odpowiedzialny za Speedstera. Poprosił o podstawowy model dla swojej amerykańskiej klienteli, obejmujący fotele w stylu wyścigowym, zdejmowane zasłony boczne i niską przednią szybę. Dziś Speedster jest jednym z najbardziej pożądanych modeli 356.
Chcesz kupić Classic Porsche?
Jeśli rozważasz zakup Porsche 1953 z 356 roku, to dobrze trafiłeś. Wielu entuzjastów uważa, że zakup modelu 356 opartego na jego korpusie jest korzystniejszy niż zakup modelu opartego na mechanice. Niektóre z najważniejszych obszarów do sprawdzenia obejmują punkty mocowania zawieszenia oraz przednie i tylne panele podłogowe.