Bouwjaren
- 1948 Porsche 356
- 1948 Porsche 356 Pre-A
- 1948 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1948 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1949 Porsche 356
- 1949 Porsche 356 Pre-A
- 1949 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1949 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1950 Porsche 356
- 1950 Porsche 356 Pre-A
- 1950 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1950 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1951 Porsche 356
- 1951 Porsche 356 Pre-A
- 1951 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1951 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1952 Porsche 356
- 1952 Porsche 356 Pre-A
- 1952 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1952 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1953 Porsche 356
- 1953 Porsche 356 Pre-A
- 1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1953 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1954 Porsche 356
- 1954 Porsche 356 Pre-A
- 1954 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1954 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1955 Porsche 356 Pre-A
- 1955 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1955 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1956 Porsche 356
- 1957 Porsche 356
- 1958 Porsche 356
- 1959 Porsche 356
- 1960 Porsche 356
- 1962 Porsche 356
- 1963 Porsche 356
- 1964 Porsche 356
- 1964 Porsche 911
1950 Porsche 356
1950 Porsche 356 był pierwszym seryjnie produkowanym Porsche i był samochodem, który umieścił markę Porsche na mapie. Lekki samochód sportowy 2 z tylnym silnikiem, dostępny jako hardtop coupe i cabrio. Porsche będzie produkować 356 z kilkoma odmianami aż do 1963. W całej swojej produkcji w Niemczech zlikwidowano więcej niż jednostek 76000. 356 był 4-cylindrowym, tylnym napędem, tylnym silnikiem, który wykorzystywał zunifikowaną konstrukcję panwiową i nadwozia. Znaczna część mechaniki Porsche 356, w tym silnik, podwozie i zawieszenie, pochodzi od VW. Debiutując w 1948ie, Porsche szybko przeprojektował samochód, koncentrując się na osiągach.
Chcesz kupić Classic Porsche?
Jeśli szukasz kupić 1950 Porsche 356, ważne jest, aby przejrzeć całą dokumentację. Sprawdź również numery podwozi i silników, aby określić autentyczność. Numery podwozia są wybite w obszarze bagażnika przed czołgiem, a numer silnika znajduje się na podstawie stojaka generatora. Rust jest także problemem w 1950 Porsche 356. Rzadkość modeli 356 oznacza, że wymiana części podwozia może być dość kosztowna.