Bouwjaren
- 1948 Porsche 356
- 1948 Porsche 356 Pre-A
- 1948 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1948 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1949 Porsche 356
- 1949 Porsche 356 Pre-A
- 1949 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1949 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1950 Porsche 356
- 1950 Porsche 356 Pre-A
- 1950 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1950 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1951 Porsche 356
- 1951 Porsche 356 Pre-A
- 1951 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1951 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1952 Porsche 356
- 1952 Porsche 356 Pre-A
- 1952 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1952 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1953 Porsche 356
- 1953 Porsche 356 Pre-A
- 1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1953 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1954 Porsche 356
- 1954 Porsche 356 Pre-A
- 1954 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1954 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1955 Porsche 356 Pre-A
- 1955 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1955 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1956 Porsche 356
- 1957 Porsche 356
- 1958 Porsche 356
- 1959 Porsche 356
- 1960 Porsche 356
- 1962 Porsche 356
- 1963 Porsche 356
- 1964 Porsche 356
- 1964 Porsche 911
1950 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
Porsche 1950 Pre-A Cabriolet z 356 r. Byłby pierwszym oficjalnym modelem produkcyjnym, mimo że w latach 50-1948 wykonano około 1949 egzemplarzy ręcznie. Modele Porsche 356 wyprodukowane w latach 1950-1955 były nazywane Pre-A, aby odróżnić je od późniejszego 356A. modele. W sumie wyprodukowano 7627 jednostek Pre-A, z czego 1409 to modele Cabriolet. Inne popularne style nadwozia Pre-A obejmowały modele 1900 Speedster. Chociaż te Porsche Pre-A są raczej prymitywne, zmiany byłyby wprowadzane w dość szybkim tempie. Obok popularnych modeli Speedster, Pre-A Cabriolets to jedne z najbardziej pożądanych obecnie klasycznych samochodów. Jeśli myślisz o zakupie Porsche 1950 z 356 roku, to z pewnością dobra inwestycja.
Chcesz kupić Classic Porsche?
Ważne jest, aby upewnić się, że patrzysz na oryginalny Porsche 356, gdy myślisz o zakupie. Aby zweryfikować jego autentyczność, sprawdź zarówno numery silnika, jak i podwozia pod kątem rekordów Porsche. Innym problemem powinna być rdza. 1950 Porsche 356 Pre-A Cabriolet ledwo otrzymał ochronę antykorozyjną w momencie jego produkcji. Rzadkość powoduje również, że wymiana uszkodzonych paneli jest dość kosztowna.