Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1970 Mercedes Benz 280SL
Gdy inżynierowie Mercedesa Benz opracowali następcę popularnego gullwingu 300SL, narodził się Mercedes Benz 280SL. Nowy projekt SL, który nazywał się wewnętrznie W113, był nowoczesny, wygodny i przestronny na swój czas. 1970 Mercedes Benz 280SL widział jednostki 7935 przez cały rok produkcji. Dostępny w dwudrzwiowych roadsterach i dwudrzwiowych wersjach coupe, 280SL był większy, szerszy i cięższy niż jego poprzednik i był idealnym samochodem dla osób poszukujących komfortu jazdy, obsługi dróg i konstrukcji. Nabywcy mieli również możliwość wyboru różnych silników, w tym V8 z cylindrem 3.5 lub 4.5l, lub silnikiem cylindrycznym 6 o pojemności 2.8l. Większość modeli wyposażono w automatyczną skrzynię biegów z silnikiem, w którym zastosowano wtrysk paliwa. Mercedes Benz 280SL 1970 może osiągnąć maksymalną prędkość 121mph.
Chcesz kupić klasyczny Mercedes?
1970 Mercedes Benz 280SL, a także model 1969, zobaczył kilka zmian i aktualizacji od pierwszego wydania w 1968. Modyfikacje obejmowały tablicę rejestracyjną przechodzącą z zapory do ościeżnicy drzwi przednich, materiał podkładki izolacyjnej zapory został zaktualizowany z grubej na gładką, a przednie klamki hardtop zostały oddzielone. Elastic stał się również nowym materiałem na kieszenie drzwiowe, a wykładziny podłogowe zmieniły się z mat gumowych na dywan syntetyczny.