Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1968 Mercedes Benz 250SL
Mercedes Benz 250SL jest często uważany za model jednoroczny 1967; jednakże w 1966 i 1968 było kilka modeli. Mercedes Benz 250SL 1968 widział tylko produkowane jednostki 2, a wiele z nich było sprzedawanych i zatytułowanych jako modele 1968. W sumie urządzenia 5196 zjechały z hali produkcyjnej w Niemczech, a urządzenia 5177 to model 1967. 1968 Mercedes 250 SL, a także modele 1966 i 1967, zapoczątkowały kolejną innowację marki Mercedes Benz. Chociaż linia SL była początkowo wyposażona w dwa hamulce tarczowe i dwa hamulce bębnowe, począwszy od 250 SL do przodu, samochody mają hamulce tarczowe dookoła. Późniejsze modele były również dostępne z nowoczesnymi funkcjami, takimi jak wspomaganie kierownicy, automatyczne skrzynie biegów 4, hamulce ze wspomaganiem i klimatyzacja.
Chcesz kupić klasyczny Mercedes?
ER Classics opracowało kilka wskazówek, które pomogą Ci w wyszukiwaniu. Po pierwsze, należy pamiętać, że te samochody mają ponad 3 dekady; będą wykazywać oznaki konserwacji i naprawy. Po drugie, wiele modeli Mercedes Benz 250SL 1968 zostało pierwotnie zakupionych jako kierowcy codzienni i jeździli! Rzadko się zdarza, aby znaleźć niezmieniony, nienaprawiony SL, jednak sam fakt, że samochód został naprawiony, nie oznacza, że jest to zły samochód. Kluczem jest poszukiwanie wysokiej jakości renowacji lub najbardziej kompletnego samochodu, na jaki Cię stać. Oczywiście, tak jak w przypadku każdego klasycznego samochodu, będziesz chciał również upewnić się, że numer podwozia i numer silnika są zgodne. Może to być mocnym wskaźnikiem jakości wszelkich napraw, które zostały wykonane. Wreszcie Mercedes 1968SL z 250 roku jest bardzo podatny na rdzę. Pamiętaj, aby umieścić samochód na podnośniku i sprawdzić obszary, takie jak podłogi bagażnika, wewnętrzne panele rozstawu osi, tylny panel nadwozia, który utrzymuje tylne światła, oraz przednia poprzecznica, do której przykręca się przedni zderzak, aby wymienić kilka obszarów .