Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1963 Mercedes Benz 230SL
Rozważasz Mercedesa 1963SL z 230 roku do swojej kolekcji klasycznych samochodów? ER Classics oferuje obszerne wskazówki w tej witrynie. Dowiedz się więcej o historii i zacznij szukać swojego kolejnego europejskiego klasycznego samochodu! Przyjrzyjmy się historii słynnej „Pagody”. Sprawiając sensację, Mercedes Benz 230SL został zaprezentowany na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych w Genewie w marcu 1963 roku. Znany wewnętrznie jako W113, dwumiejscowy roadster łączył niezrównane dostarczanie mocy z ujmującą elegancją, wyróżniającą się wyjątkowym komfortem, doskonałymi osiągami i światowym -klasa bezpieczeństwa. W rzeczywistości Mercedes Benz 2SL z 1963 roku był pierwszym sportowym samochodem z bezpiecznym nadwoziem składającym się ze sztywnej kabiny pasażerskiej oraz przedniej i tylnej strefy zgniotu.
Chcesz kupić klasyczny Mercedes?
Dlaczego Mercedes Benz 1963 SL z 230 roku nazywany jest „Pagodą”? Charakterystyczna forma zdejmowanego dachu coupe z jego skierowaną do wewnątrz krzywizną nie tylko poprawiała bezpieczeństwo, ale przypominała zakrzywione dachy świątyń Dalekiego Wschodu. Szybko stając się kultowym pojazdem dla fanów jazdy z otwartym dachem i godnym następcą uznanej wcześniej serii 300 SL i 190 SL, nie trzeba było długo czekać, aby nowy SL otrzymał przydomek „Pagoda”. Ze względu na swoje osiągi 230SL 1963 jest samochodem bardzo użytecznym i łatwo nadąża za samochodami współczesnymi. W rzeczywistości ten roadster Mercedes Benz z 1963 roku jest nadal powszechnie używany jako codzienny kierowca dla wielu europejskich entuzjastów klasycznych samochodów. Podobnie jak większość klasycznych samochodów, Mercedes 230SL może być wyjątkowo podatny na rdzę. Oczywiście będziesz chciał również sprawdzić mechanikę dowolnego Mercedesa 230SL przez osobę trzecią, aby upewnić się, że wiesz, co kupujesz.