Bouwjaren
- 1953 Austin-Healey 100-4
- 1954 Austin-Healey 100-4
- 1955 Austin-Healey 100-4
- 1956 Austin-Healey 100-4
- 1956 Austin-Healey 100-6
- 1957 Austin-Healey 100-6
- 1958 Austin-Healey 100-6
- 1959 Austin-Healey 100-6
- 1959 Austin-Healey 3000
- 1960 Austin-Healey 3000
- 1961 Austin-Healey 3000
- 1962 Austin-Healey 3000
- 1963 Austin-Healey 3000
- 1964 Austin-Healey 3000
- 1965 Austin-Healey 3000
1957 Austin-Healey 100-6
100-6, wypuszczony w 1956, aby zastąpić 100-4, szybko uzyskał złą reputację, ponieważ jest wolniejszy od swojego poprzednika, pomimo nowego silnika cylindrycznego 6. Austin-Healey szybko podjął kroki w celu naprawienia tego niedociągnięcia, aw 1957 uruchomił przeprojektowany projekt głowicy wlotowej 6. Ta wersja będzie później znana jako 6-Port Head i została sprzedana jako opcja fabryczna dla właścicieli 1956 100-6. Austin-Healey zaczął etykietować zaktualizowany 1957 Austin-Healey 100-6 o nazwie Mille Miglia po słynnym włoskim wyścigu samochodowym w Brescii.
Chcesz kupić Classic Austin-Healey?
Dziś zła prasa już dawno została zapomniana, ponieważ Austin-Healey 100-6 powrócił na rynek kolekcjonerów klasycznych samochodów. Mniej mainstreamowy niż MG, bardziej efektowny niż Triumphi nie tak drogie jak Jaguar, Austin-Healey 1957-100 z 6 roku jest uosobieniem brytyjskiego stylu i elegancji. Kupując 100-6, pamiętaj o poniższych wskazówkach. Najpierw dokładnie sprawdź samochód pod kątem rdzy, niezależnie od tego, czy kupujesz projekt renowacji, czy kupujesz już odrestaurowany samochód. Przeprowadź również inspekcję strony trzeciej, szczególnie jeśli jest to model do biegania. Będziesz chciał upewnić się, że elementy silnika działają prawidłowo. Ten Healey był oferowany z opcją malowania w dwóch odcieniach; Pamiętaj o tym. Oryginał z dwukolorową farbą może mieć wyższą wartość. To tylko niektóre ze wskazówek, z którymi ER Classics Waalwijk może Ci pomóc, szukając Austin-Healey 3-1957 z 100 roku.