Bouwjaren
- 1953 Austin-Healey 100-4
- 1954 Austin-Healey 100-4
- 1955 Austin-Healey 100-4
- 1956 Austin-Healey 100-4
- 1956 Austin-Healey 100-6
- 1957 Austin-Healey 100-6
- 1958 Austin-Healey 100-6
- 1959 Austin-Healey 100-6
- 1959 Austin-Healey 3000
- 1960 Austin-Healey 3000
- 1961 Austin-Healey 3000
- 1962 Austin-Healey 3000
- 1963 Austin-Healey 3000
- 1964 Austin-Healey 3000
- 1965 Austin-Healey 3000
1954 Austin-Healey 100-4
Healey Hundred, jak często się go nazywa, został po raz pierwszy wystawiony na Londyńskim Salonie Samochodowym w 1952 roku. Jaguar Modele XK120 i XK140. 100-4 miał najlepszą równowagę ze wszystkich Big Healeyów, a 4-cylindrowy był w rzeczywistości szybszy niż 6-cylindrowy, który go zastąpił. Podczas gdy 100-6 to świetny samochód turystyczny, 100-4 to prawdziwy samochód sportowy. 100-4 został nazwany 100, ponieważ mógł osiągnąć barierę 100 mil na godzinę.
Chcesz kupić Austin-Healey?
ER Classics przygotowało następujące wskazówki, które pomogą Ci w poszukiwaniu idealnego 1954-a Austin-Healey 100-4. Silnik 100-4s jest jednostką bez obciążenia. Powinien łatwo dać ci 200.000 mil, zanim będzie potrzebna jakaś poważna uwaga. 100-4 często wycieka olej, ale można go zmniejszyć przy właściwej konserwacji. Jeśli szukasz modelu z przebudowanym silnikiem, zapytaj, czy tylna uszczelka olejowa wału korbowego została zastąpiona lepszą wargą. Pozwoli to zaoszczędzić wiele kłopotów w przyszłości. Wreszcie, prawie 90% z Big Healeys zostały zbudowane na eksport do USA. Wiele zostało przywróconych z różnym powodzeniem. Zawsze najlepiej jest, aby strona 3rd sprawdzała samochód, który rozważasz. Jeśli możesz znaleźć 100-4, który ma dokumentację, konserwację i przywracanie, to zdecydowanie plus. Kiedy będziesz gotowy do zapoznania się z dostępnymi modelami 1954 Austin-Healey 100-4, zespół ER Classics zaprasza Cię do odwiedzenia swojego klasycznego internetowego ekwipunku.