O nas
- Firma video
- Ernest Praag
- Ron Donders
- Maartje Praag
- Ernst van Kempen
- Lars van Dongen
- Wincentego Praaga
- Jimmy'ego Tielemansa
- Kai de Ruijter
- Viktor Klemencic
- Kees Fens
- Henk Vd Berg
- Bart Woźniak
- Roba Adriansena
- Stefan vd Hoven
- Max van Alphen
- Marjolein Praag
- Lian Balemans
- Melvin
- Jeroen Rood
- Joepa Coxa
- Mediolan van Uitert
- Jim van Dalen
- Miś
Stefan vd Hoven
Nazywam się Stefan van den Hoven i jestem detailerem w E&R Classics. Zajmuję się czyszczeniem i polerowaniem nowo przybyłych aut klasycznych oraz aut sprzedawanych. Zanim klasyczne samochody zostaną sfotografowane lub wysłane do zadowolonego klienta, dbam o to, aby wyglądały świetnie.
Ukończyłem kurs inżynierii motoryzacyjnej i pracowałem jako mechanik w różnych firmach samochodowych. Podczas mojej pracy jako mechanik dowiedziałem się, że większą satysfakcję czerpię z detailingu (klasycznych) samochodów i udało mi się zrobić z tego moją pracę w ERclassics.
Moim pierwszym samochodem było Renault Clio z 2005 roku. To był fajny samochód startowy, który dawał mi dużo swobody. Po zdobyciu prawa jazdy mogłem jechać, gdzie chciałem.
Mój wymarzony samochód to klasyczne Porsche 911
Mój absolutnie wymarzony samochód to klasyczne Porsche 911 w kolorze Miami Blue. Zawsze miałem upodobanie do klasycznych Porsche i za każdym razem, gdy opisuję Porsche w ERclassics, jestem z tego powodu bardzo entuzjastycznie nastawiony.
Jakie jest twoje najlepsze wspomnienie związane z samochodem?
Moje najlepsze wspomnienie związane z samochodem to to, że kiedyś wygrałem zawody i pozwolono mi jeździć klasycznym Ferrari. Nigdy nie zapomnę dźwięku Ferrari w połączeniu z prędkością.
Co sprawia, że dzień pracy w E&R Classics sprawia ci tyle radości?
Szczególnie różnorodność podczas mojego dnia pracy sprawia, że praca w ERclassics sprawia mi tyle radości. Zawsze jest dla mnie wyzwaniem, aby klasyczny samochód lub youngtimer był tak piękny, jak to tylko możliwe. Pewnego dnia pracuję nad komorą silnika Jaguar E-Type i następny poleruję Volkswagena Beetle Cabriolet. Każdy klasyk wymaga innego podejścia, co sprawia, że moja praca jest tak przyjemna i zróżnicowana.