NL EN US DE FR PL CZ ES SE HU RO SK

Klasyka E & R
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandia
+ 31 416 751 393

Maj 30 (Ascension Day) SHOWROOM ZAMKNIĘTY - niedziela czerwiec 2 EXTRA OPEN (12: 00-16: 00)

Triumph TR6

Triumph TR6 (1969-1976) to brytyjski sportowy samochód wyścigowy 6 i bestsellerem gamy TR, którą Triumph zbudował po zakończeniu produkcji w lipcu 1976. Ta płyta została później przekroczona przez TR7. Z wyprodukowanych 94.619 TR6 86.249 zostały wyeksportowane; tylko 8.370 były sprzedawane w Wielkiej Brytanii.
Nadwozie bardzo przypominało nadwozie z poprzedniego modelu; Triumph TR5, ale przednie i tylne końce zostały wyrównane, podobno w oparciu o umowę konsultacyjną z udziałem Karmanna. Jest to nazywane powrotem w stylu Kam, które było bardzo powszechne podczas 1970-ów. Kształt ciała był podobny do TR4 i TR5, z wyjątkiem tyłu i przodu.

Triumph Classic Cars na sprzedaż

Wszystkie samochody sportowe TR6 wyposażone są w silniki rzędowe 6. Na rynek amerykański silnik był gaźnikiem, podobnie jak silnik TR250 dostępny tylko w Stanach Zjednoczonych. Podobnie jak TR5, TR6 był wtryskiwany paliwem na inne rynki świata, w tym w Wielkiej Brytanii, stąd oznaczenie TR6PI (wtrysk benzyny). Mechaniczny układ wtrysku paliwa Lucas pomógł rynkowi macierzystemu TR6 w produkcji 150 bhp. Później wariant TR6 spoza USA został zredukowany do 125 bhp, aby łatwiej było go prowadzić, podczas gdy wersja amerykańska nadal była gaźnikiem.

Kupujesz Triumph TR6?

W TR6 zastosowano ręczną skrzynię biegów 4. Opcjonalna jednostka overdrive była pożądaną cechą, ponieważ zapewniała kierowcom zbliżanie biegów do agresywnej jazdy z nadbiegiem dostępnym na 2nd, 3rd i najwyższych biegach we wczesnych modelach, ale "długimi nogami" na otwartych autostradach. TR6 zawierał również półoślinne, niezależne od ramienia zawieszenie tylne, układ kierowniczy z zębatką, koła i opony 15-calowe, wykładzinę dywanową na podłogach i bagażnik / bagażnik, siedzenia kubełkowe i pełny zestaw oprzyrządowania. Hamowanie odbywało się za pomocą hamulców tarczowych z przodu i hamulców bębnowych z tyłu. Stalowy hardtop ze stali fabrycznej był opcjonalny. Konstrukcja TR6 była zasadniczo staroświecka: korpus przykręcono do ramy zamiast dwóch zintegrowanych w jednolitą strukturę; pulpit nawigacyjny TR6 był drewniany.

TR6 może przyspieszyć od zera do 60 mph w 8,2 sekund i ma prędkość maksymalną 120 mph według magazynu Autocar.

Triumph TR6

E & R Classics, Twój specjalista od Triumph Classic Car!

Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasz ekwipunek


Jakie są zalety kupowania samochodu Triumph TR6 w ER Classics?
- Wielki asortyment klasycznych samochodów na sprzedaż
- Wszystkie samochody są dokładnie sprawdzane przez mechaników we własnej pracowni
- Przegląd techniczny, spawanie i wewnętrzne postępowanie w samochodzie Triumph TR6
- Nasi wyspecjalizowani mechanicy oldtimerów mogą zająć się wszystkimi sprawami
- Możemy zajmować się naprawami, konserwacją i niestandardowymi potrzebami
- Pełna renowacja samochodu Triumph TR6
- Możemy dostarczyć twój klasyczny samochód do dowolnego kraju europejskiego

Przejdź do magazynu