Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandia
+48 72 95 29 801

Lipiec i sierpień OPEN jak zwykle - niedziela wrzesień 1 EXTRA OPEN (12: 00-16: 00)
Idź do ekwipunku Sprzedaj mój samochód

Triumph TR3

Triumph TR3 to samochód sportowy, który został wyprodukowany pomiędzy 1955-1962 przez Standard-Triumph w Wielkiej Brytanii. Wariant facelifted, nieoficjalnie znany jako "TR3A", wszedł do produkcji w 1957, a wersja ostateczna, nieoficjalnie "TR3B", została wyprodukowana w 1962.

Chociaż TR3 był zwykle dostarczany jako otwarty fotel typu 2, okazjonalne tylne siedzenie i stalowy twardy top były dostępne jako dodatki.
Samochód był napędzany przez 1991cc prosto-4 OHV silnika, który początkowo produkowane 95 bhp wzrasta do 100 bhp przy 5000 rpm. Czterobiegową manualną skrzynię biegów można uzupełnić o jednostkę nadbiegu w topowych wskaźnikach 3 sterowaną elektrycznie i sterowaną za pomocą przełącznika na desce rozdzielczej. W 1956 przednie hamulce zostały zmienione z bębnów na dyski, dzięki czemu TR3 stał się pierwszym seryjnie produkowanym samochodem seryjnym.

Triumph Classic Cars na sprzedaż

Zawieszenie było wykonane podwójnymi ramionami typu A, z czopem z brązu manganowego, sprężynami śrubowymi i amortyzatorami rurowymi z przodu, opcjonalnym stabilizatorem poprzecznym i układem kierowniczym ślimakowym. W przeciwieństwie do karabinów maszynowych tego samego okresu, mechanizm kierowniczy i połączenie miały znaczną luz i tarcie, które wzrastało wraz ze zużyciem.

Z tyłu były konwencjonalne resory piórowe, z solidną amortyzacją osi i dźwigni, z wyjątkiem tego, że szyny ramy (skrzyniowe) były zawieszone pod osią. Koła były 15inch średnicy x 4.5 "szerokość, z 48 szprychy koła drutu opcjonalnie.Kierowane koła były zwykle malowane, albo kolor nadwozia lub argent, ale matowy chrom i jasny chrom były również dostępne.Na przedniej tarczy lub hamulców bębnowych i tylnych bębnów nie ma wspomaganie.
Jego waga była znacznie większa niż Morgan + 4 i "Wanna" (przed-911) Porsche, ale niewiele więcej niż MGA i MGB. Wszyscy oprócz Morgana, którzy dzielili ten sam silnik, byli znacznie mniej potężni.
Chociaż w większości warunków był bardzo responsywny i wyrozumiały, miał pewne manipulacyjne wady. Podwozia, które były wspólne dla modeli TR2, TR3, TR3A i TR4, miały ograniczone przełożenia kół, a samochód był nieco wysoki i wąski, aby mógł być prawdziwym samochodem sportowym. W rezultacie na bardzo ostrym zakręcie wewnętrzne tylne koło podnosiłoby się, powodując gwałtowne nadsterowność ze względu na zwiększone obciążenie zewnętrznej tylnej opony. Dotyczyło to szczególnie coraz powszechniejszych opon radialnych. Oryginalne zawieszenie TR2 / 3 / 3A zostało stworzone z myślą o starszym wzornictwie opon. Podnoszenie koła było nagłe niż w przypadku innych samochodów, ponieważ spowodowane było dojściem do końca ruchu zawieszenia, podczas gdy nadal było obciążenie opony, więc obciążenie drugiego (zewnętrznego) tylnego koła było nieciągłą funkcją obciążenie na zakrętach, a nie tylko zmiana nachylenia.

Kupujesz Triumph TR3?

TR3 to prawdziwy roadster, zaprojektowany do słonecznej pogody ze zdejmowaną osłoną przeciwdeszczową. Posiada rozkładany top, który można zdejmować i zdejmować oraz zdejmowane boczne zasłony, dzięki czemu bardzo niskie drzwi z wyściółką podpierają rękę. W podłodze znajdują się otwory z gumowymi zaślepkami, dzięki czemu oryginalnie dostarczony jack może być używany z wnętrza samochodu, podobnie jak Jaguar XK120. Opcjonalny grzałka była słaba, a zawór odcinający znajdował się pod maską. Trzecia osoba mogłaby zajść za miejsca, jeśli jest to absolutnie konieczne.

Wykonano 13,377 przykłady oryginalnego TR3 "pre-faceliftingu", z których 1286 były sprzedawane w Wielkiej Brytanii; reszta była eksportowana głównie do USA.

Triumph TR3

E & R Classics, Twój specjalista od Triumph Classic Car!

Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasz ekwipunek


Jakie są zalety kupowania samochodu Triumph TR3 w ER Classics?
- Wielki asortyment klasycznych samochodów na sprzedaż
- Wszystkie samochody są dokładnie sprawdzane przez mechaników we własnej pracowni
- Przegląd techniczny, spawanie i wewnętrzne postępowanie w samochodzie Triumph TR3
- Nasi wyspecjalizowani mechanicy oldtimerów mogą zająć się wszystkimi sprawami
- Możemy zajmować się naprawami, konserwacją i niestandardowymi potrzebami
- Pełna renowacja samochodu Triumph TR3
- Możemy dostarczyć twój klasyczny samochód do dowolnego kraju europejskiego