Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandia
+48 72 95 29 801

Niedziela grudnia 1 EXTRA OPEN z 12: 00 do 16: 00
Idź do ekwipunku Sprzedaj mój samochód

Kabriolet MG MGB

MGB to samochód sportowy wprowadzony przez MG Cars w maju 1962, aby zastąpić MGA. Wprowadzony jako roadster 4-cylinder, coupé z 2 + 2 został dodany w 1965. Cylinder 6 MGC zadebiutował w 1967; późniejsza pochodna wyposażona w Rovera V8 z Buickiem została wykonana z 1973-1976.
Produkcja MGB była kontynuowana do października 1980 w różny sposób przez British Motor Corporation i jej następców, British Motor Holdings i British Leyland Motor Corporation.

W momencie jego wprowadzenia MGB było stosunkowo nowoczesnym projektem, wykorzystującym monokształtną konstrukcję zamiast tradycyjnej konstrukcji typu "body-on-frame", stosowanej zarówno w typach MGA i MG-T, jak i w rywalizacji MGB, serii Triumph TR. Lekka konstrukcja obniżyła koszty produkcji, jednocześnie zwiększając ogólną wytrzymałość pojazdu. Zwijane okna były standardowe, a wygodny przedział kierowcy oferował mnóstwo miejsca na nogi. Za siedzeniami była półka na paczki.

MG Klasyczne samochody na sprzedaż

Wydajność MGB została uznana za energiczną w momencie jej wprowadzenia, z czasem 0-60 mph nieco ponad 11 sekund, wspomaganym przez stosunkowo niewielką wagę samochodu. Obsługa była jedną z mocnych stron MGB. Silnik 3 z 1798 cc B-series produkował 95 hp (71 kW) przy prędkości obrotowej 5,400. Silnik został ulepszony w październiku 1964 do pięciozaworowego wału korbowego w celu poprawy niezawodności. Większość MGB zostały wywiezione do Stanów Zjednoczonych. W 1974, gdy standardy emisji zanieczyszczeń w USA stały się bardziej rygorystyczne, rynki MGB na rynku USA zostały przestrojone pod kątem zgodności. Oprócz znacznej redukcji osiągów, MGB zyskało cala wysokość nadwozia i charakterystyczne gumowe zderzaki, które zastąpiły chrom na wszystkich rynkach.

Kupujesz kabriolet MG MGB?

MGB był jednym z pierwszych samochodów, w których zastosowano kontrolowane strefy zgniotu zaprojektowane w celu ochrony kierowcy i pasażera w przypadku uderzenia modelu 30 mph z nieruchomą barierą.

Łączna wielkość produkcji modeli MGB, MGC i MGB GT V8 to samochody 523,836. Model "odrodzenia" o ograniczonej produkcji, w którym produkowano tylko jednostki 2,000, o nazwie RV8, został wyprodukowany przez Rovera w 1990-ach. Pomimo podobieństwa wyglądu do roadstera, RV8 miał mniej niż 5 procent wymienności części z oryginalnym samochodem.

Kabriolet MG MGB

E & R Classics, Twój specjalista od samochodów MG Classic!

Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasz ekwipunek


Jakie są zalety kupowania samochodu MG MGB Cabriolet w ER Classics?
- Wielki asortyment klasycznych samochodów na sprzedaż
- Wszystkie samochody są dokładnie sprawdzane przez mechaników we własnej pracowni
- przegląd techniczny, spawanie i wewnętrzne procedury dotyczące samochodu MG MGB Cabriolet
- Nasi wyspecjalizowani mechanicy oldtimerów mogą zająć się wszystkimi sprawami
- Możemy zajmować się naprawami, konserwacją i niestandardowymi potrzebami
- Pełna renowacja samochodu MG MGB Cabriolet
- Możemy dostarczyć twój klasyczny samochód do dowolnego kraju europejskiego