Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandia
+48 72 95 29 801

Kupujemy i sprzedajemy klasyczne samochody na całym świecie
Idź do ekwipunku Sprzedaj mój samochód

MG MGA

MGA jest samochodem sportowym produkowanym przez oddział MG British Motor Corporation od 1955-1962. Zastąpił on starsze samochody typu T i stanowił całkowitą przerwę w stylizacji ze starszych pojazdów. Samochód oficjalnie wystartował na Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie w 1955. Łącznie jednostki 101,081 zostały sprzedane pod koniec produkcji w lipcu 1962, z którego zdecydowana większość została wyeksportowana. Tylko samochody 5869 były sprzedawane na rynku krajowym, co stanowi najwyższy odsetek w eksporcie każdego brytyjskiego samochodu. Został zastąpiony przez MGB.

MG Klasyczne samochody na sprzedaż

Projekt MGA pochodzi z 1951, kiedy projektant MG Syd Enever stworzył opływową obudowę dla samochodu Philips Leona firmy Philips Philips. Problem z tym samochodem polegał na wysokiej pozycji siedzącej kierowcy ze względu na ograniczenia związane z używaniem podwozia TD. Zaprojektowano nowe podwozie z rozsuwanymi bocznymi członami i podłogą przymocowaną do dna, a nie górną częścią sekcji ramy. Prototyp został zbudowany i przedstawiony przewodniczącemu BMC Leonardowi Lordowi. Odrzucił pomysł stworzenia nowego samochodu, ponieważ właśnie podpisał umowę z Donaldem Healeyem na wyprodukowanie samochodów Austin-Healey 2 kilka tygodni wcześniej. Spadająca sprzedaż tradycyjnych modeli MG spowodowała zmianę serca, a samochód, początkowo nazywany serią UA, został przywrócony. Jako że różniło się ono od starszych modeli MG, nazywane było "MGA", "pierwszą z nowej linii", cytując współczesną reklamę. Dostępny był również nowy silnik, dlatego samochód nie posiadał pierwotnie przeznaczonej jednostki XPAG, ale był wyposażony w typ BMC korporacyjnej serii B, pozwalający na niższą masę silnika.

Kupujesz MG MGA?

Była to konstrukcja nadwozia na ramie i wykorzystano prosty silnik 4 "B series" z limuzyny MG Magnette napędzającej tylne koła przez skrzynię biegów 4. Zawieszenie było niezależne od sprężyn śrubowych i wahaczy z przodu oraz sztywnej osi z półeliptycznymi sprężynami z tyłu. Sterowanie odbywało się za pomocą zębatki. Samochód był dostępny z kołami szosowymi z drutu lub ze stalowymi tarczami.

MG MGA

E & R Classics, Twój specjalista od samochodów MG Classic!

Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasz ekwipunek


Jakie są zalety kupowania samochodu MG MGA w ER Classics?
- Wielki asortyment klasycznych samochodów na sprzedaż
- Wszystkie samochody są dokładnie sprawdzane przez mechaników we własnej pracowni
- przegląd techniczny, spawanie i wewnętrzne procedury dotyczące samochodu MG MGA
- Nasi wyspecjalizowani mechanicy oldtimerów mogą zająć się wszystkimi sprawami
- Możemy zajmować się naprawami, konserwacją i niestandardowymi potrzebami
- Pełna renowacja samochodu MG MGA
- Możemy dostarczyć twój klasyczny samochód do dowolnego kraju europejskiego