NL EN US DE FR PL CZ ES SE HU RO SK JP AE

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandia
+48 72 95 29 801

Lipiec 21 (Belgijskie Święto Narodowe) SHOWROOM ZAMKNIĘTY - lipiec i sierpień OTWÓRZ jak zwykle

MG TD

MG TD (1950) połączył układ przeniesienia napędu TC, zmodyfikowaną hipoidalną oś tylną, podwozie typu MG Y, znany korpus typu T i niezależne zawieszenie za pomocą sprężyn śrubowych od sedana typu MG Y: droga 1950 - raport opisywany jako "najbardziej uderzający" wynikającą "transformację ... w zaciszu jazdy". Również z sukcesem firmy 1 & frac14; -litre sedan dla TD był (nadal wysoce nastawiony) układ kierowniczy zębatkowy. Ponadto TD wyposażony był w mniejsze koła 15-calowe, lewostronne oraz standardowe zderzaki i nadkola. Samochód był również szerszy o 5 cala (130 mm) z gąsienicami o 50 cali.

MG Klasyczne samochody na sprzedaż

Dla kierowcy "ochrona na każdą pogodę" była dobra według standardów czasu. Podczas nocnej jazdy oświetlenie instrumentu było "skuteczne, ale nie oślepiało, przez bladozielony efekt oświetleniowy". Wciąż nie było wskaźnika poziomu paliwa, ale brytyjskie galony 11 o pojemności zbiornika dały zakres między przystankami tankowania wynoszącymi około 300 mil, a zielone światło na desce rozdzielczej błyskało "ostrzeżeniem", gdy poziom paliwa spadł do około 2 i frac12; Brytyjskie galony.

W 1950 został wprowadzony TD MkII, produkowany obok standardowego samochodu, z silniejszym silnikiem o współczynniku 8.0: 1, który zapewnia 57 bhp przy prędkości obrotowej 5500. Silnik o wyższym współczynniku sprężania był oferowany z myślą o rynkach eksportowych i nie byłby odpowiedni dla Wielkiej Brytanii, gdzie dzięki ciągłemu działaniu ograniczeń w czasie wojny nabywcy nadal ograniczali się do oktanowej "benzyny basenowej" 72. TD MkII zawierał również podwójne pompy paliwa, zmodyfikowane amortyzatory i wyższy stosunek tylnej osi
Wyprodukowano prawie 30,000-owe TD-y, w tym modele 1700 Mk II, gdy seria zakończyła się 1953-em z wyeksportowanym 1656, 23,488-em do samych tylko USA. Głównym zarzutem, jaki amerykańscy właściciele mieli wobec MG T sprzedawanego w USA, był brytyjski system woltowy 12, który był trudny w obsłudze, gdy pękło światło na głowie i inne elementy elektryczne. Ponadto mieli oni drobne skargi na brak wskaźnika wody i paliwa. Ale generalnie w ankietach właściciele amerykańskiego MG mieli więcej pozytywnych uwag niż negatywnych. Czas 0-60mph wynosił 22.7 sekund zgodnie z Popular Mechanics.

Kupujesz MG TD?

Przykład testowany przez magazyn Motor w 1952 miał prędkość maksymalną 77 mph i mógł przyspieszyć z 0-60 mph (97 km / h) w 18.2 sekund. Zanotowano zużycie paliwa przez mile 26.7 na galon galonowy.

W 1998, prawa, własności intelektualne i znaki handlowe związane z produkcją MG TD są nabywane przez TD Cars Sdn Bhd w Malezji w celu odtworzenia serii TD jako TD2000.

MG TD

E & R Classics, Twój specjalista od samochodów MG Classic!

Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasz ekwipunek


Jakie są zalety kupowania samochodu MG TD w ER Classics?
- Wielki asortyment klasycznych samochodów na sprzedaż
- Wszystkie samochody są dokładnie sprawdzane przez mechaników we własnej pracowni
- Przegląd techniczny, spawanie i wewnętrzne postępowanie dla samochodu MG TD
- Nasi wyspecjalizowani mechanicy oldtimerów mogą zająć się wszystkimi sprawami
- Możemy zajmować się naprawami, konserwacją i niestandardowymi potrzebami
- Kompletny remont samochodu MG TD
- Możemy dostarczyć twój klasyczny samochód do dowolnego kraju europejskiego

Przejdź do magazynu