NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandia
+48 72 95 29 801

Kup bezpiecznie swój klasyczny samochód online | Skontaktuj się z nami przez e-mail lub telefon | Ze względu na przepisy COVID-19 nasz salon jest zamknięty
Idź do ekwipunku Sprzedaj mój samochód

MG TD

MG TD (1950) łączył układ napędowy TC, zmodyfikowaną tylną oś z przekładnią hipoidalną, podwozie typu MG Y, znane nadwozie typu T i niezależne zawieszenie ze sprężynami śrubowymi z limuzyny MG typu Y: droga 1950 -Raport z testów opisany jako „najbardziej uderzający” wynikający z „przemiany… w komforcie jazdy”. Z cieszącej się powodzeniem limuzyny o pojemności 1¼ litra dla TD wzniesiono również (nadal mocno zazębiony) układ kierowniczy z zębatką i zębnikiem. Ponadto TD posiadał mniejsze, 15-calowe koła jezdne typu tarczowego, opcję z kierownicą po lewej stronie oraz standardowe wyposażenie zderzaków i over-riderów. Samochód był również o 5 cali (130 mm) szerszy z rozstawem 50 cali.

MG Klasyczne samochody na sprzedaż

Dla kierowcy „ochrona przed każdą pogodą” była dobra jak na ówczesne standardy. Podczas jazdy nocnej oświetlenie instrumentów było „efektywne, ale nie oślepiające dzięki bladozielonemu efektowi świetlnemu”. Wciąż nie było wskaźnika poziomu paliwa, ale 11 galonów brytyjskich pojemności zbiornika dawało zasięg między przystankami do tankowania około 300 mil, a zielone światło na desce rozdzielczej zapaliło „ostrzeżenie”, gdy poziom paliwa spadł do około 2 galona brytyjskiego.

W 1950 został wprowadzony TD MkII, produkowany obok standardowego samochodu, z silniejszym silnikiem o współczynniku 8.0: 1, który zapewnia 57 bhp przy prędkości obrotowej 5500. Silnik o wyższym współczynniku sprężania był oferowany z myślą o rynkach eksportowych i nie byłby odpowiedni dla Wielkiej Brytanii, gdzie dzięki ciągłemu działaniu ograniczeń w czasie wojny nabywcy nadal ograniczali się do oktanowej "benzyny basenowej" 72. TD MkII zawierał również podwójne pompy paliwa, zmodyfikowane amortyzatory i wyższy stosunek tylnej osi
Wyprodukowano prawie 30,000-owe TD-y, w tym modele 1700 Mk II, gdy seria zakończyła się 1953-em z wyeksportowanym 1656, 23,488-em do samych tylko USA. Głównym zarzutem, jaki amerykańscy właściciele mieli wobec MG T sprzedawanego w USA, był brytyjski system woltowy 12, który był trudny w obsłudze, gdy pękło światło na głowie i inne elementy elektryczne. Ponadto mieli oni drobne skargi na brak wskaźnika wody i paliwa. Ale generalnie w ankietach właściciele amerykańskiego MG mieli więcej pozytywnych uwag niż negatywnych. Czas 0-60mph wynosił 22.7 sekund zgodnie z Popular Mechanics.

Kupujesz MG TD?

Przykład testowany przez magazyn The Motor w 1952 roku miał prędkość maksymalną 77 mil na godzinę i przyspieszał od 0 do 60 mil na godzinę (97 km / h) w 18.2 sekundy. Zanotowano zużycie paliwa 26.7 mil na galon imperialny.

W 1998, prawa, własności intelektualne i znaki handlowe związane z produkcją MG TD są nabywane przez TD Cars Sdn Bhd w Malezji w celu odtworzenia serii TD jako TD2000.

MG TD

E & R Classics, Twój specjalista od MG Classic Car!

Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasz ekwipunek


Jakie są zalety kupowania samochodu MG TD w ER Classics?
- Wielki asortyment klasycznych samochodów na sprzedaż
- Wszystkie samochody są dokładnie sprawdzane przez mechaników we własnej pracowni
- Przegląd techniczny, spawanie i wewnętrzne postępowanie dla samochodu MG TD
- Nasi wyspecjalizowani mechanicy oldtimerów mogą zająć się wszystkimi sprawami
- Możemy zajmować się naprawami, konserwacją i niestandardowymi potrzebami
- Kompletny remont samochodu MG TD
- Możemy dostarczyć twój klasyczny samochód do dowolnego kraju europejskiego