NL EN US DE FR PL CZ ES SE HU RO SK

Klasyka E & R
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandia
+ 31 416 751 393

Maj 30 (Ascension Day) SHOWROOM ZAMKNIĘTY - niedziela czerwiec 2 EXTRA OPEN (12: 00-16: 00)

Jaguar E-Type Cabriolet

Jaguar E-Type został początkowo zaprojektowany i zaprezentowany publicznie jako Grand Tourer z napędem na tylne koła w wersji coupé 2-seater i jako kabriolet 2. Wersja "2 + 2" 4-seater coupé z wydłużonym rozstawem osi została wydana kilka lat później. Późniejsze aktualizacje modelu Jaguara E-Type zostały oficjalnie oznaczone jako "Series 2" i "Series 3", a z czasem wcześniejsze samochody zaczęto nazywać "Series 1" i "Series 1.5". W marcu 1961 wprowadzono serię 1, początkowo tylko na eksport. Wprowadzenie na rynek krajowy nastąpiło 4 miesięcy później w lipcu 1961. W tym czasie samochody używały XKUMNUMXS z potrójnym silnikiem spalinowym 3.8 6-cylindrowy silnik Jaguar XK6. Wcześniej zbudowane samochody wykorzystywały zewnętrzne zatrzaski maski, które wymagały otwarcia narzędzia i płaskiej konstrukcji podłogi. Te samochody są rzadkie i cenniejsze. Następnie posadzki zostały wyprofilowane, aby zapewnić więcej miejsca na nogi, a podwójne zatrzaski kapturowe przeniesiono do wnętrza samochodu. W październiku 150, silnik 1964 został zwiększony do 3.8 litrów.

Jaguar Classic Cars na sprzedaż

Charakterystyką samochodów z serii 2 są otwarte reflektory bez szklanych pokryw, zawijany tylny zderzak, zmienione położenia i większe przednie wskaźniki i tylne światła poniżej zderzaków, lepsze chłodzenie wspomagane przez powiększone "usta" i podwójne elektryczne wentylatory oraz ulepszone hamulce . Silnik jest łatwo identyfikowany wzrokowo dzięki zmianie gładkich wypolerowanych pokryw cam na bardziej industrialny "żebrowany" wygląd. Zostało ono zneutralizowane w USA z bliźniaczymi Strombergami i większymi luzami zaworowymi, ale w Wielkiej Brytanii zachowano potrójne SU i znacznie ściślejsze luzy zaworowe. Wnętrze i deska rozdzielcza również zostały przeprojektowane; Przełączniki kołyskowe, które spełniły amerykańskie przepisy BHP zostały zastąpione przełącznikami dźwigni. Zostały również zamontowane nowe siedzenia. Klimatyzacja i wspomaganie kierownicy były dostępne jako opcje fabryczne.

Kupujesz kabriolet Jaguar E-Type?

Wprowadzono nowy, 5.3L 12-cylindrowy silnik Jaguar V12, ze standardowym wspomaganiem układu kierowniczego i ulepszonymi hamulcami. Krótki styl nadwozia FHC został przerwany, a V12 był dostępny tylko jako kabriolet i 2 + 2 coupé. Kabriolet używał kondygnacji 2 + 2 o dłuższym rozstawie osi. Seria 3 jest łatwo rozpoznawalna dzięki dużej poprzecznej kratownicy przedniej i poszerzonym nadkolom, a znaczek z tyłu potwierdza, że ​​jest to V12. Samochody na rynek USA zostały wyposażone w duże wystające gumowe zderzaki dla motocyklistów, aby spełnić wymagania dotyczące wpływu 8 km / h, ale te w modelach europejskich były znacznie mniejsze. Modele USA mają również boczne wskaźniki powtarza się na przednich skrzydłach. Powstała również bardzo ograniczona liczba 6-cylindrów z serii 3 E-Types.

Jaguar E-Type Cabriolet

E & R Classics, Twój specjalista Jaguar Classic Car!

Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasz ekwipunek

Jakie są zalety kupna samochodu Jaguar E-Type Cabriolet w ER Classics?
- Wielki asortyment klasycznych samochodów na sprzedaż
- Wszystkie samochody są dokładnie sprawdzane przez mechaników we własnej pracowni
- przegląd techniczny, spawanie i wewnętrzne procedury dotyczące samochodu Jaguar E-Type Cabriolet
- Nasi wyspecjalizowani mechanicy oldtimerów mogą zająć się wszystkimi sprawami
- Możemy zajmować się naprawami, konserwacją i niestandardowymi potrzebami
- Pełna renowacja samochodu Jaguar E-Type Cabriolet
- Możemy dostarczyć twój klasyczny samochód do dowolnego kraju europejskiego

Przejdź do magazynu