Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandia
+48 72 95 29 801

Lipiec i sierpień OPEN jak zwykle - niedziela wrzesień 1 EXTRA OPEN (12: 00-16: 00)
Idź do ekwipunku Sprzedaj mój samochód

Ferrari 308

Ferrari 308 GTS Targa i 308 GTB berlinetta to dwusilnikowe samochody sportowe V8 produkowane przez Ferrari z 1975-1985. W 1975 308 zastąpił Dino 246, aw 1985 został zaktualizowany jako 328. 308 GTB / GTS i GT4 były podobne mechanicznie, a także miały podobieństwo do oryginalnego Dino. Obydwa modele 308 znajdują się na tej samej platformie lampowej, jednak GT4 (2 + 2) ma dłuższy rozstaw osi. Silnik był V8 z napędzanymi paskiem dwoma górnymi wałkami rozrządu w każdym cylindrze. Wszystkie modele używały manualnej prędkości 5 i mechanizmu różnicowego z ograniczonym poślizgiem sprzęgła. Zawieszenie było całkowicie niezależnymi, współosiowymi sprężynami śrubowymi i hydraulicznymi amortyzatorami, zawierającymi podwójne wahacze poprzeczne i stabilizatory na obu osiach; Zainstalowano także hamulce tarczowe 4 z wentylacją tarczową. Ciało 308 zostało zaprojektowane przez Leonarda Fioravantiego Pininfariny, odpowiedzialnego za niektóre z najbardziej znanych modeli Ferrari, takich jak Daytona, Berlinetta Boxer i Dino. 308 użył elementów tych modeli, aby stworzyć coś w kontraście z kanciastym GT4.

Ferrari Classic Cars na sprzedaż

Ferrari 308 GTB w stylu Pininfariny zostało zaprezentowane na Paris Motor Show w 1975. Ważnym aspektem wczesnego 308 GTB było to, że jego nadwozie zostało w całości wykonane z tworzywa sztucznego wzmocnionego szkłem. Trwało to do czerwca 1977, kiedy 308 został przełączony na korpusy stalowe. Na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie w 1977 zaprezentowano 308 GTS Targa. Wszystkie samochody GTS używały mokrego silnika miski olejowej i miały korpusy stalowe. Europejskie modele GTB zachowały smarowanie w suchym misce olejowej aż do 1981. 3219 GTS i 2897 GTB zostały zbudowane z 1975-a na 1980.

Kupujesz Ferrari 308?

Mechaniczny wtrysk paliwa Bosch K-Jetronic został dodany w 1980 na 308 GTBi i GTSi. Na Paris Motor Show w 1982ie Ferrari zaprezentowało 308 quattrovalvole. Ferrari 288 GTO (wprowadzony na rynek w 1984) uważany jest za pierwszy supersamochód Ferrari. 288 pożyczył wiele stylizacji od 1983 European Ferrari 308 GTB QV. W 1985 Ferrari wprowadziło Ferrari 328. Pomiędzy 1982 i 1985 Ferrari wyprodukowało łącznie 3042 GTS Ferraris i tylko 748 GTB Ferraris.

Ferrari 308

E & R Classics, Twój specjalista od Ferrari Classic Car!

Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasz ekwipunek

Jakie są zalety zakupu samochodu Ferrari 308 w ER Classics?
- Wielki asortyment klasycznych samochodów na sprzedaż
- Wszystkie samochody są dokładnie sprawdzane przez mechaników we własnej pracowni
- Przegląd techniczny, spawanie i wewnętrzne postępowanie dla samochodu Ferrari 308
- Nasi wyspecjalizowani mechanicy oldtimerów mogą zająć się wszystkimi sprawami
- Możemy zajmować się naprawami, konserwacją i niestandardowymi potrzebami
- Zakończ renowację swojego samochodu Ferrari 308
- Możemy dostarczyć twój klasyczny samochód do dowolnego kraju europejskiego