Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandia
+48 72 95 29 801

Kupujemy i sprzedajemy klasyczne samochody na całym świecie
Idź do ekwipunku Sprzedaj mój samochód

BMW serii M.

E30 M3
M3 oparty na serii E30 3 od 1986 był dostępny tylko w wersjach coupé i kabriolet. E30 M3 korzystał z silnika BMW S14 inline-4. W 1988 wprowadzono bardziej sportowy model „Evolution”. Miał większe koła, cieńsze szyby tylne i boczne, lżejszą pokrywę bagażnika i dodatkowy tylny spojler. Później pojawił się mocniejszy i lżejszy model „Sport Evolution”, z ograniczoną produkcją jednostek 600 i kabrioletów 786.

Klasyczne samochody BMW na sprzedaż

E36 M3
E36 M3 zadebiutował w lutym 1992. Był to pierwszy model M3 napędzany sześciocylindrowym silnikiem 2990cc S50, dobry dla 210kW. Początkowo dostępne tylko jako coupé, BMW wprowadziło wersje kabrioletu M3 i wersje stacji w 1994. BMW wyprodukowało również M3 GT w ograniczonej liczbie w 1994. Wszystkie GT były British Racing Green i miały silnik 291 o pojemności litra 3.0. Pod koniec 1995 coupe i sedan M3 zostały wyposażone w sześciosilnikowy silnik 3.2 L S50B32 Inline, nowe koła i skrzynię biegów 6. Kabriolet otrzymał te zmiany dopiero w lutym 1996. Większość E36 M3 wyprodukowano w zakładzie w Regensburgu. Niewielką liczbę niskoprężnych, niskociśnieniowych M3 wyprodukowano w fabryce Rosslyn BMW w Pretorii w Południowej Afryce. W sumie wyprodukowano coupe 46.525, kabriolety 12.144 i sedan 12.603. Produkcja stacji zatrzymana została w grudniu 1997, coupe zatrzymane pod koniec 1998, a kabriolet zatrzymany w grudniu 1999. Podwozie E36 M3 było reklamowane jako jedno z najlepszych w 90-ach według testów Car & Driver. Samochód znany z dobrego prowadzenia i wyważenia, jest popularny wśród kierowców i fanów torów.

E28 M5
Pierwsze BMW E28 M5 zadebiutowało na targach motoryzacyjnych w Amsterdamie w lutym 1985. Było to wynikiem popytu na samochód z ładunkiem sedana, ale wyglądem samochodu sportowego. Podwozie 535i podlegało różnym zmianom mechanicznym. Głównie silnik M88 / 3, który został uzyskany z silnika zastosowanego w M1. Samochody sprzedawane w Ameryce zostały wyposażone w wariant silnika S38, który jest przyjazny dla emisji. E28 M5 był wtedy najszybszym sedanem na świecie. Pierwsza generacja M5 została wykonana ręcznie na Preussenstrasse / Monachium przed wakacjami w 1986. Później produkcja M5 została przeniesiona na Daimlerstrasse w Garching, gdzie reszta została również zbudowana ręcznie. Modele M5 w Europie i Południowej Afryce korzystały z silnika M88 / 3. Modele 1988 w Ameryce Północnej korzystały z silnika S38B35, wyposażonego w katalizator.

Kupujesz BMW serii M?

E34 M5
E34 M5 był produkowany od września 1988 do sierpnia 1995. Samochód został ręcznie zbudowany w BMW M GmbH w Garching w Niemczech i był oparty na podwoziu E34 produkowanym w fabryce BMW w Dingolfing. Zmiany na zewnątrz standardowego E34 to unikalne przednie i tylne zderzaki oraz boczne panele klawiszy. Wewnątrz znajdują się specjalne zagłówki M5 i manetki. W 1992 wprowadzono lewą pięciodrzwiową wersję Touring. E34 M5 Touring był pierwszym samochodem BMW M Division, a także ostatnim ręcznie zbudowanym samochodem M.

BMW serii M.

E & R Classics, Twój specjalista BMW Classic Car!

Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasz ekwipunek

Jakie są zalety zakupu samochodu BMW serii M w ER Classics?
- Wielki asortyment klasycznych samochodów na sprzedaż
- Wszystkie samochody są dokładnie sprawdzane przez mechaników we własnej pracowni
- Przegląd techniczny, spawanie i procedury wewnętrzne dla Twojego samochodu BMW serii M
- Nasi wyspecjalizowani mechanicy oldtimerów mogą zająć się wszystkimi sprawami
- Możemy zajmować się naprawami, konserwacją i niestandardowymi potrzebami
- Kompletna renowacja samochodu BMW serii M
- Możemy dostarczyć twój klasyczny samochód do dowolnego kraju europejskiego