27 kwietnia (Dzień Króla) SALON NIECZYNNY
Idź do ekwipunku Sprzedaj mój samochód

Ferrari 308

Ferrari 308 GTS Targa i 308 GTB Berlinetta to dwumiejscowe samochody sportowe z silnikiem V8, produkowane przez Ferrari w latach 1975-1985. W 1975 roku 308 został zastąpiony przez Dino 246 i zmodernizowany do Ferrari 328 w 1985 roku. 308 GTB /GTS i GT4 były podobne mechanicznie, a także miały podobieństwa do oryginalnego Dino. Obie 308-ki znajdują się na tej samej platformie rurowej, ale GT4 (2+2) ma dłuższy rozstaw osi. Silnik był silnikiem V8 z podwójnymi wałkami rozrządu w głowicy napędzanymi pasami na zespół cylindrów. Wszystkie modele posiadały 5-biegową manualną skrzynię biegów i blokadę mechanizmu różnicowego typu sprzęgłowego. Zawieszenie było w pełni niezależne, ze współosiowymi sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi składającymi się z podwójnych wahaczy i stabilizatorów na obu osiach; Zamontowano również wentylowane hamulce tarczowe na 4 koła. Nadwozie 308 zostało zaprojektowane przez Leonarda Fioravanti z Pininfarina, odpowiedzialnego za niektóre z najbardziej udanych modeli Ferrari do tej pory, takie jak Daytona, Berlinetta Boxer i Dino. W 308 wykorzystano elementy z tych modeli w przeciwieństwie do kanciastego GT4.

Ferrari 308 GTB w stylu Pininfarina zostało zaprezentowane na targach motoryzacyjnych w Paryżu w 1975 roku. Godnym uwagi aspektem wczesnych 308 GTB było to, że nadwozie zostało wykonane w całości z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem szklanym. Trwało to do czerwca 1977 roku, kiedy 308 przeszedł na nadwozia stalowe. 308 GTS Targa został zaprezentowany na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie w 1977 roku. Wszystkie samochody GTS miały silnik z mokrą miską olejową i miały stalowe nadwozie. Europejskie modele GTB utrzymywały smarowanie z suchą miską olejową do 1981 r. W latach 3,219-2897 zbudowano 1975 samochodów GTS i 1980 GTB.

Mechaniczny wtrysk paliwa Bosch K-Jetronic został dodany do 308 GTBi i GTSi w 1980 roku. Na Paris Motor Show w 1982 roku Ferrari zaprezentowało 308 Quattrovalvole. Ferrari 288 GTO (1984) jest uważany za pierwszy supersamochód Ferrari. 288 bardzo przypominał stylizację europejskiego Ferrari 1983 GTB QV z 308 roku. W 1985 roku Ferrari wprowadziło Ferrari 328. W latach 1982-1985 Ferrari wyprodukowało łącznie 3042 GTS Ferrari i tylko 748 GTB Ferrari.

Kup Ferrari 308 w E&R Classics

Znalezienie odpowiedniego dla siebie Ferrari jest priorytetem numer jeden. Poszukiwanie wymarzonego samochodu często zaczyna się online. ERClassics zrobił wszystko, co w jego mocy, aby dać ci wyobrażenie o samochodach, więc każdy samochód na naszej własnej stronie jest dostarczany z fotoreportażem, zdjęciami 360 stopni, filmem i informacjami na temat samochodu. Czy wolisz oglądać samochód fizycznie? Następnie możesz odwiedzić nasz salon w Waalwijk w Holandii. Sprawdź na naszej stronie godziny otwarcia.

Kup a Ferrari 308

Wysokiej jakości Ferrari 308 w E&R Classics

Wszystkie oferowane przez nas samochody, w tym Ferrari 308, są porównywane z listą 125 punktów. Oceny tej dokonuje jeden z naszych mechaników. Dostarczenie samochodów w idealnym stanie ma dla ERClassics ogromne znaczenie. Oferowane przez nas samochody są więc wysokiej jakości. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat konserwacji Ferrara 308 lub zastanawiasz się, czym zajmują się mechanicy w warsztatach, kliknij tutaj

Wymień lub sprzedaj swoje Ferrari 308

W ER Classics możesz oczywiście kupić Ferrari 308, ale oferujemy również opcję sprzedaży obecnego samochodu lub jego wymiany. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat sprzedaży lub wymiany samochodu, skontaktuj się z jednym z naszych ekspertów. Oczywiście możesz również odwiedzić nasz showroom, aby omówić możliwości.

Sprzedaj lub handluj Ferrari 308?

Konserwacja Ferrari 308

Oczywiście każdy samochód wymaga konserwacji, a czasem zdarza się, że trzeba coś naprawić. Nie inaczej jest w przypadku Ferrari 308. Ponieważ lubisz utrzymywać swoje ferrari w doskonałym stanie, dobry garaż jest ważny. Każdy warsztat może zapewnić Ci konserwację, ale czasami potrzebujesz tylko dodatkowej specjalizacji, wtedy możesz zabrać swój samochód do warsztatu, w którym koncentruje się na 1 marce lub typie samochodu. Mechanicy często pracują z tymi samymi samochodami i tym samym specjalizują się w konserwacji lub naprawach tych konkretnych samochodów.

Ferrari 308

ER Classics ma dla Ciebie odpowiednie Ferrari 308!

Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasze zapasy

Jakie są zalety zakupu Ferrari 308 od ER Classics?

- Szeroka gama samochodów Ferrari na sprzedaż
- Wszystkie samochody zostały dokładnie sprawdzone przez nasz własny warsztat
- Własny warsztat z 20 mechanikami
- Rejestracja i inspekcje
- Transport na cały świat do drzwi
- Wysoka jakość i serwis
- Opcje wymiany
- Klienci oceniają nas na 8.9

Numer 1 w Europie dealera klasycznych samochodów online

Jeśli szukasz pięknego Ferrari 308, pomoże Ci jeden z naszych ekspertów. ERclassics specjalizuje się w kupnie i sprzedaży s od 2008 roku i słusznie może nazywać się internetowym dealerem klasycznych samochodów numer 1 w Europie.